دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان این‌که لرستان به‌عنوان خاک‌ریز دوم دفاع مقدس بسیار مظلوم است، اظهار کرد: هشت سال از کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌گذرد و به علت کمی بودجه، متأسفانه تاکنون فقط ۶۰ درصد این پروژه پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش افلاک، حجت‌الله ناصر پور در دیدار با محمدرضا ملکشاهی‌راد، نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: لرستان ۶۳۰۰ شهید برای سرافرازی نظام تقدیم انقلاب کرده ولی تاکنون آن‌چنان که شایسته  بوده حق آن‌ها ادانشده است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس بیش ۱۵۰۰ بمب و موشک بر روی سر مردم بی‌گناه این استان ریخته شد، چراکه لرستان با وجود تلمبه‌خانه‌های نفتی فراوان، شاهرگ اقتصادی کشور بود و دشمن هم به دنبال فلج کردن اقتصاد کشور بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به خدمت و کمک‌های مردمی در پشتیبانی از رزمندگان، گفت: لرستان به‌خاطر موقعیت جغرافیایی که بر سر مسیر عبور رزمندگان به جبهه‌های غرب و جنوب قرارگرفته بود، باعث شد مردم ولایت‌مدار این خطه به‌صورت خودجوش در ایستگاه صلواتی مسجد قائم(عج) به‌صورت شبانه‌روزی به رزمندگان مهمان استان خدمت‌رسانی کنند.

وی بیان کرد: آوازه نقش مؤثر تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) استان در عملیات «کربلای ۴» و «کربلای ۵» به گوش صدام رسید و همین امر سبب شد ۲۱۰ نقطه این استان را بمباران کند.

ناصرپور اظهار کرد: لرستان به‌عنوان خاک‌ریز دوم دفاع مقدس بسیار مظلوم است و حمایت جدی مسئولین را می‌طلبد که همت کنند تا نقش استان در هشت سال دفاع مقدس تدوین شود و در اختیار همگان در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قرار بگیرد.

او گفت: هشت سال از کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌گذرد و به‌علت کمی بودجه، متأسفانه تاکنون فقط ۶۰ درصد این پروژه پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان ضمن تشکر از حمایت ویژه استاندار در حوزه دفاع مقدس، تصریح کرد: در شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به ریاست استاندار، گام‌های محکمی را در جهت چاپ کتاب‌های دفاع مقدس و پیگیری روند ساخت مرکز فرهنگی برداشته‌ایم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top