دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

در یادواره شهدای ورزشکار لرستان،کتاب «دائرة‌المعارف شهدای ورزشکار لرستان» شامل عکس و زندگینامه شهدا و کتاب «دروازبانان بهشت» شامل شعرهای سروده شده در رابطه با این شهدا، رونمایی خواهند شد.

به گزارش افلاک، سعید داوودی در نشست خبری اولین یادواره شهدای ورزشکار استان، که در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، گفت: تاکنون یادواره‌های شهرستانی برگزار شدند و یادواره ۲۳۵ شهید ورزشکار استان، برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به این‌که هدف از برگزاری یادواره شهدا، تکریم شهدا و خانواده‌های آن‌ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان ورزشکار است، عنوان کرد: در این یادواره برنامه رونمایی از دو کتاب مرتبط با این شهدا در نظر گرفته شده است.

داوودی ادامه داد: در این یادواره کتاب دائرة‌المعارف شهدای ورزشکار استان شامل عکس و زندگینامه شهدا و کتاب «دروازبانان بهشت» شامل شعرهای سروده شده در رابطه با این شهدا، رونمایی خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، ادامه داد: در این مراسم از آقایان احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و سردار آذرنوش مسئول بسیج ورزشکاران سپاه، دعوت به‌عمل آمده است.
انتهای پیام

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top