آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: 96 درصد واحدهای صنعتی استان کوچک و متوسط هستند.

بختیار رازانی در گفت‌وگو با خبرنگار افلاک اظهار کرد: در مجموع 21 شهرک و ناحیه و ناحیه صنعتی در استان وجود دارد که 17 مورد آنها به بهره‌برداری رسیده و آماده استقبال از واحدهای صنعتی است.

وی با بیان اینکه تمام امکانات آب، برق و زیرساخت‌ها در این شهرک‌ها و ناحیه صنعتی مهیاست، ادامه داد: این شهرک‌ها، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در خرم‌آباد، بروجرد، دورود، ازنا و الیگودرز واقع شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان بیان کرد: با واحدهای صنعتی استان 500 قرارداد بسته شده که این قراردادها در اکثر رشته‌های صنعتی به ویژه صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی، شیمیایی، نساجی و سلولزی بودند.

رازانی اضافه کرد: با این واحدهای صنعتی 350 قرارداد اجرایی شده است و هم اکنون آنها در حال تولید بوده و مابقی در حال ساخت و ساز بوده و یا به بهره‌برداری رسیدند.

وی گفت: 1620 واحد صنعتی در کل استان وجود دارد که بالغ بر 96 درصد آنها صنایع کوچک و متوسط هستند و معمولاً مورد حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی قرار می‌گیرند که برای اخذ تسهیلات به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه شرکت شهرک‌ها به منظور حمایت از واحدهای صنعتی برنامه‌هایی نظیر آموزش شاغلین، مهارت‌آموزی آنها، حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، عزیمت در قالب تورهای تجاری به خارج از کشور و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی را در دست اقدام دارد، تاکید کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان بالغ بر 80 درصد هزینه‌ها را تقبل می‌کند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top