دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

فرمانده انتظامی لرستان از کشف بیش از دو تن و 650 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک طی سال جاری خبر داد و افزود:نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد افزایش در کشف مواد مخدر داشته‎ایم.

به گزارش افلاک، سردار حاجی محمد مهدیان نسب در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر طی 24 ساعت گذشته اظهار کرد: از این متخلفین که در لرستان و استان‎های مرکزی دستگیر شدند حدود 405 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به دست آمده است.

وی با بیان اینکه در این رابطه چهار نفر دستگیر شده‎اند، اضافه کرد: همچنین در این خصوص سه دستگاه خودروی سواری توقیف شده است.

مهدیان نسب با اشاره به اینکه محموله از جنوب شرق کشور بارگیری شده و قرار بود در استان‎های مرکزی و غرب تهران به فروش برسد، ادامه داد: خوشبختانه با هوشیاری نیروها در فرماندهی استان این دو باند دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه از کشف بالغ بر دو تن و 650 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک طی سال جاری خبر داد و گفت: همچنین در این رابطه 52 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است.

وی با بیان اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد افزایش در کشف مواد مخدر داشته‎ایم، افزود: در خصوص برخورد با خرده‌فروشان و پاکسازی نقاط آلوده حدود 13 هزار تهیه و توزیع کننده مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر شده و هم اکنون لرستان در این رابطه یکی از استان‎های با کمترین آلودگی است.

مهدیان‌نسب به شناسایی 50 نقطه آلوده در استان اشاره کرد و گفت: برای پاکسازی این مناطق طرح‎های حجمی و عملیاتی مشترک نیروی انتظامی به صورت کامل مدنظر بوده و در نیمه دوم سال جاری عملیاتی خواهد شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از همه توان نیروی انتظامی برای مبارزه با مواد مخدر استفاده خواهیم کرد چراکه این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است، تقاضا داریم مردم نیز در این رابطه و پاکسازی نقاط آلوده همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.
انتهای پیام

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top