دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: طرح گازرسانی به 95 روستای استان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش افلاک، حشمت اله شمس خرم‌آبادی با اعلام این خبر اظهار کرد: در شش ماه نخست سال جاری طرح گازرسانی به 95 روستای استان به بهره‎برداری رسیده و در حال حاضر نیز کار گازرسانی به 229 روستای دیگر در حال اجرا است.  با گازرسانی به این روستاها حدود 11 هزار خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد. 

 
مدیرعامل شرکت گاز لرستان ادامه داد: در حال حاضر 1088 روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند که حدود 700 روستا از این تعداد در دولت تدبیر و امید از گاز بهره‌مند شدند. 

 
شمس خرم‌آبادی بیان کرد: سال 95 شرکت گاز لرستان توانست 223 روستای استان را از نعمت گاز بهره‌مند کند که در تاریخ استان بی‌سابقه بود. 

 
وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 99 درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و 75 درصد جمعیت روستائی نیز از گاز استفاده می‌کنند که طی امسال و سال آینده با گازرسانی به شمار بیشتری از روستاهای استان این رقم از حد استاندارد کشوری فراتر خواهد رفت. 

 
مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در سال‌های اخیر شرکت گاز لرستان تلاش وافری برای توسعه گازرسانی به نقاط مختلف استان از جمله روستاها انجام داده و این روال در سال‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top