دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: اردوگاه فیال با 80 سال قدمت در حال تعطیل شدن است.

به گزارش افلاک، شهاب روزبهانی در جلسه شورای آموزش و پرورش بروجرد با بیان اینکه این اردوگاه ماهیتی فرهنگی و تربیتی دارد، تصریح کرد: اردوگاه فرهنگی-تربیتی فیال بروجرد به عنوان قدیمی‎ترین اردوگاه کشور و لرستان است که در زلزله سال 85 دچار آسیب جدی شده و بسیاری از دیوارهای اردوگاه ترک برداشته و ناایمن شده است.

وی بیان کرد: حل مشکلات این اردوگاه نیازمند عزم جدی و تامین اعتبار مورد نیاز است.

روزبهانی تصریح کرد: مشکل اصلی آموزش و پرورش بروجرد، فرسوده بودن فضاهای آموزشی و کمبود نیروی انسانی است. سال‌ گذشته با 160 نفر کمبود نیرو روبرو بودیم که با تلاش فراوان این تعداد امسال به 93 نفر رسید که در حال حاضر مشکلی در مقطع ابتدایی نداریم. 

 
مدیر آموزش و پرورش بروجرد خاطرنشان کرد: بیش از 60 درصد فضاهای آموزشی بروجرد فرسوده هستند و اردوگاه فیال با 80 سال قدمت در حال تعطیل شدن است. 

 
روزبهانی تصریح کرد: همچنین مدرسه‌ای در زمین‌های منطقه هواشناسی با کمک خیرین ساخته خواهد شد.  درتبصره 9 بند 2 بودجه سال 96 موضوع تبدیل فضاهای آموزشی مطرح شده و در صورتی که این مهم در18 نقطه از شهر بروجرد تحقق یابد تحول مهمی در آموزش وپرورش بروجرد ایجاد خواهد شد. درسال تحصیلی جدید پنج واحد آموزشی تحویل آموزش و پرورش داده شده است که درمهرماه دانش آموزان سال تحصیلی جدید را در این مدارس آغاز کردند.


همچنین حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد در این جلسه گفت: باید مشکلات آموزش و پرورش در شورای آموزش و پرورش مطرح و در این شورا برای رفع آنها تلاش شود.  شورای آموزش و پرورش قدرت زیاد و اختیارات قانونی دارد که باید از این اختیارات برای حل مشکلات آموزش و پرورش استفاده کند. نبود نیروی انسانی کیفی از مشکلات آموزش و پرورش بروجرد است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top