دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان از همکاری ۸۲۳ خیّر مدرسه‌ساز در لرستان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۲۳ خیّر بانو، ششصد و ۵۶ خیّر آقا و ۴۴ خیّر حقوقی مدرسه‌ساز با مجمع خیرین استان همکاری می‌کنند.
به گزارش افلاک، محمد چگنی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان امروز یک‌شنبه، ۲۶ شهریورماه در نشست خیرین با اصحاب رسانه، گفت: در استان لرستان سیصد و ۴۴ هزار دانش‌آموز وجود دارد.
وی با اشاره به این‌که ۱۶۸ هزار و ۱۵ کلاس در استان دایر است، افزود: سرانه فضای آموزشی کشور ۵/۰۷ متر برای هر دانش‌آموز است که در استان لرستان این سرانه ۵/۰۲ متر برای هر دانش‌آموز است که نسبت به نرم کشوری این سرانه پایین است.
چگنی با بیان این‌که تعداد هزار و ۵۵۰ مدرسه مستحکم شده در استان داریم، ادامه داد: تعداد هزار و ۵۰ مدرسه تخریبی داریم و ۶۳۰ مدرسه نیز نیاز به مقاوم‌سازی دارد و در کل چهار هزار و ۵۹۹ کلاس درس در استان داریم.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان پروژه‌های در دست اجرا در سال ۹۶ را حدود ۹۵ پروژه که شامل ۴۹۴ کلاس درس با زیربنای ۱۰۷/۵۳۶ مترمربع و با اعتبار برآورد شده ۷۷ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۶۴ پروژه مشارکتی و خیری،۱۳ پروژه ملی و ۱۸ پروژه استانی است.
وی افزود: از ۹۵ پروژه در دست اجرا در سال ۹۶ تعداد ۷۱ پروژه فعال و ۲۴ پروژه متوقف است.
چگنی از همکاری ۸۲۳ خیّر مدرسه‌ساز در لرستان خبر داد و گفت: از این تعداد۱۲۳ خیّر بانو، ششصد و ۵۶ خیّر آقا و ۴۴ خیّر حقوقی مدرسه‌ساز با مجمع خیرین استان همکاری می‌کنند.
مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top