دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: امسال پرداخت پول گندم نسبت به سنوات قبل بهتر است.


حشمت بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار افلاک اظهار کرد: تاکنون بیش از 360 تن گندم مازاد بر نیاز در استان خریداری شده و همچنان خرید تضمینی ادامه دارد.

وی درباره پرداخت پول خرید گندم به کشاورزان گفت: هر کشاورزی که تا پانزدهم خرداد گندم تحویل داده، پولش پرداخت شده است و از این تاریخ به بعد تا پنجم مرداد 50 درصد پرداختی داشته‌ایم و در حال حاضر نیز پرداختی‌هایی داریم. قرار بود دولت در هر مرحله 50 درصد پول گندم‌ها را پرداخت کند اما مرحله اول به‌طور کامل پرداخت شد و در سال جاری به مراتب روند پرداختی‌ها نسبت به سنوات گذشته بهتر بوده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان با اشاره به اینکه در خرید گندم چند مجموعه همکاری دارند، تصریح کرد: تعاون روستایی بیشترین خرید تضمینی را دارد و تا اطلاعات کشاورزها را ثبت کنند، مقداری زمان می‌برد.

وی با اشاره به اینکه شرکت غله هیچ نقشی در پرداختی‌ها ندارد، افزود: پرداخت پول گندم‌ با دولت است. سال گذشته 52 مرکز خرید تضمینی و سیلو داشتیم که امسال در راستای کاهش هزینه‌ها، آنها را به 45 مرکز و سیلو کاهش دادیم که البته افتتاح چند سیلو در استان خیلی به ما کمک کرد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان تاکید کرد: امسال آرام‌ترین خرید گندم را در استان داشتیم و هیچ تنش و مشکلی وجود نداشت.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top