دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: امروزه شیوه‎های متعددی برای رویارویی با بحران‎های زیست‎محیطی و بهبود وضعیت آن مدنظر است که استفاده از ظرفیت سازمان‎های مردم‎نهاد یکی از این راهکارهاست، چراکه کم هزینه بوده و از مقبولیت اجتماعی بالایی نیز برخوردار است.

مهرداد فتحی‎بیرانوند در گفت‎وگو با افلاک از برگزاری سمینار تخصصی رفع چالش‎ها و موانع و راهکار جلب نهادهای مردمی در حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی در استان خبر داد و  اضافه کرد: قرار است در راستای رفع چالش‎ها و موانع و راهکار جلب نهادهای مردمی در حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، اداره کل حفاظت محیط زیست با همکاری کانون همیاران طبیعت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی  لرستان اقدام به برگزاری سمینار تخصصی کند.

وی با اشاره به اینکه این سمینار در 22 مرداد جاری برگزار می‎شود، تصریح کرد: عنوان این سمینار تخصصی توانمندسازی تشکل‎های دانشجویی و مردمی حامی محیط زیست و منابع طبیعی استان است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با بیان اینکه در این برنامه محمددرویش، مدیرکل مشارکت‎های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست نیز حضور دارد، افزود: همچنین از رئیس جهاد دانشگاهی لرستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر خرم‎آباد به عنوان سخنران دعوت به عمل آمده است. 

وی با بیان اینکه مکان برگزاری سمینار صحن شورای اسلامی شهر خرم‎آباد است، گفت: همچنین در ادامه این مراسم از محیط‌بانان  فعال محیط زیست، دبیران  کانون‎های دانشجویی برتر وتسهیلگران انجمن های محیط زیست تقدیر خواهد شد. بازدید از نمایشگاه دستاوردهای تشکل‎های زیست محیطی نیز از دیگر برنامه‎های این روز خواهد بود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top