دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از ثبت‌نام بیش از ۲۶ هزار نفر در سامانه کارورزی خبر داد.

به گزارش افلاک، علی آشتاب اظهار کرد: در زمینه تدوین سند اشتغال، استان پیشرو بوده و در برنامه تولید و اشتغال تمام برنامه‌های لازم گنجانده شده است. توانمندسازی نیروی کار، فرهنگ کار و ارتقای مهارت فارغ‌التحصیلان در این سند گنجانده شده است. این کار با همفکری و همکاری تخصصی تمامی دستگاه‌های استان بوده است که به دبیرخانه شرای عالی اشتغال جهت تصویب فرستاده شده‌اند تا به تایید برسد.

آشتاب با اشاره به موضوع کارورزی گفت: بالغ بر ۲۶ تا ۲۷ هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده‌اند که حدود ۷۰۰۰ نفر واجد شرایط هستند و ۳۱۲ واحد پذیرنده نیز شناسایی شده‌اند تا این افراد در بنگاه‌ها مشغول شوند.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه معافیت‌های بیمه‌ای و مشوق‌ها نیز دستورالعمل‌ها را ابلاغ کرده‌ایم و اگر بخواهند تحت عنوان کارورزی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی استفاده شود معافیت بیمه‌ای صددرصدی به کارفرما تعلق می‌گیرد و اگر جذب شوند یک سال نیز از این مزیت برخوردار می‌شوند. هزینه کارورزی توسط خود دولت پرداخت می‌شود. 

آشتاب گفت: در بحث سند تولید و اشتغال، عملکرد قابل دفاع است و به خوبی جلسات آن برگزار می‌شود. ۱۰ جلسه کارگروه در استان داشتیم که شش مورد در شهرستان‌ها و مابقی در مرکز بوده و خروجی آنها ۸۵ مصوبه است.
انتهای پیام

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top