دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از اختصاص ۱۰۶ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش استان خبر داد.

به گزارش افلاک، جاسم محمدی در صبحانه کاری رئیس کمیته امداد کشور با استاندار لرستان با بیان اینکه فتاح در سفر دوروزه خود به استان از ۷ شهرستان بازدید کردند، اظهار کرد: این بازدیدها در راستای رفع فقر و محرومیت بوده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۴۵۳۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است، افزود: این میزان اشتغال با اعطای ۴۵میلیارد تومان تسهیلات ایجاد شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان یادآور شد: برای امسال ۱۰۶ میلیارد تومان در راستای ایجاد اشتغال به این نهاد اختصاص داده شده است و این فرصت بزرگی برای ایجاد اشتغال خرد در سطح استان است.

این مسئول با بیان اینکه امداد لرستان در بحث اشتغالزایی حائز رتبه اول در استان بوده است، درباره وضعیت مسکن مددجویان گفت: در سال ۹۴، ۱۲ میلیارد تومان در تمام سرفصل‌های مسکن و سال گذشته ٨ میلیارد تومان برای تامین مسکن مددجویان هزینه شد.

وی با بیان اینکه در بحث مسکن مهر با مشکلاتی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: در شهرستان خرم‌آباد ایجاد مسکن مهر را با پرداخت بین ۲۰تا ۲۵ میلیون برای هر مددجو آغاز کردیم اما متاسفانه با وجود پرداخت هزینه‌ها در فاز دوم خرم‌آباد نزدیک به ۲۰۰ واحد از امداد استان معطل مانده و هنوز به مددجویان تحویل داده نشده است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top