دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: مصرف سوخت مایع با گازرسانی به 156 واحد صنعتی و تولیدی 40 درصد کاهش داشته است.

به گزارش افلاک، حشمت‌اله شمس خرم‌آبادی اظهارکرد: گازرسانی به 156 واحد صنعتی و تولیدی در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در دستور کار شرکت گاز استان لرستان قرار دارد و گازرسانی به این صنایع موجب خروج بیش از 14 میلیون متر مکعب سوخت مایع از چرخه خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر 388 واحد صنعتی در استان فاقد گاز هستند که با گازرسانی به این واحدها میزان قابل توجهی سوخت مایع از چرخه سوخت خارج خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 3100 واحد صنعتی استان از گاز به عنوان سوخت استفاده می‌کنند و با خروج فرآورده‌های نفتی مانند گازوئیل و مازوت کمک شایانی به اقتصاد کشور و محیط زیست شده است.

شمس خرم‌آبادی اضافه کرد: در حال حاضر مشترکین صنعتی سالیانه حدود 450 میلیون متر مکعب گاز مصرف می‌کنند که معادل حدود 500 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی است.

وی بیان کرد: جایگزنی گاز با فرآورده‌های نفتی در دولت تدبیر و امید با جدیت بیشتری پیگیری شد و با سیاست‌های وزیر محترم نفت صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای صورت گرفته و این روال ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: یکی از مشکلات عمده شرکت گاز، ممانعت گاه و بیگاه روستاییان عزیز از اجرای شبکه‌ای گاز است و در صورت همکاری مردم روند گازرسانی شتاب بیشتری می‌گیرد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top