آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

معاون عملیاتی آتش نشانی بروجرد گفت: 122 مورد آتش ‎ سوزی در زمین‌های کشاورزی شهرستان رخ داده است.

به گزارش افلاک، نادر موسیوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال ‎ جاری تاکنون آتش نشانی 223 عملیات را انجام داده که بیشترین عملیات‏ها مربوط به اطفای حریق زمین ‎های کشاورزی بوده است.

وی افزود: اطفای حریق در زمین ‎های کشاورزی، باغات و فضای سبز 122 مورد، حریق در منازل مسکونی 32 و اماکن تجاری 21 مورد بوده است.

معاون عملیاتی آتش نشانی بروجرد تصریح کرد: متاسفانه با توجه به آغاز فصل گرما، حریق در زمین ‎های کشاورزی رو به افزایش است که نیاز است اقدامات پیشگیرانه ای صورت گیرد تا آمار حریق کاهش یابد.

موسیوند با بیان اینکه شهروندان توجه ویژه ‎ای به افروختن آتش در منابع طبیعی و مزارع داشته باشند،  اضافه کرد: با توجه به گرمای هوا و خشک شدن علف ‎ ها، از شهروندان درخواست می ‎شود هرگونه آتشی که روشن می کنند بعد از خروج و ترک محل نسبت به خاموش کردن آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است، تصریح کرد: در مدت یاد شده 27 مورد امداد و نجات توسط آتش نشانی بروجرد صورت گرفته که مربوط به مواردی مانند محبوس شدن در خانه، مغازه و یا تصادفات بوده است. همچنین آمار غرق شدگی 2 مورد بوده و 19 مورد نجات از آسانسور در بروجرد توسط این سازمان انجام شده است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top