دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: جهت جلوگیری از گسترش گرد و غبار کشور کانون‎های داخلی اصلاح شوند.

به گزارش ایسنا، مهرداد فتحی‎بیرانوند در جلسه کارگروه آمایش، آمار، محیط زیست و توسعه پایدار با موضوع مقابله با ریزگردها اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید موضوع ریزگردها ورفع مشکلات ناشی از آن بطور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‎ها موظفند جهت برطرف کردن کانون‎های بحران اقدامات موثری در این زمینه انجام دهند، افزود: کانون و منشاء 90 درصد گرد و غبارها در خارج از کشور است و باید اصلاح کانون‎های داخلی جهت جلوگیری از گسترش آنها و کاهش گرد و غبار کشور در دستور کار قرار گیرد.

فتحی‎بیرانوند ضمن تشریح وظایف دستگاه‎های ذیربط به بررسی عملکرد و گزارش‎های ارائه شده توسط دستگاه‎های اجرایی استان در خصوص مقابله با پدیده ریزگردها پرداخت و خواستار تعهد و جدیت بیشتر دستگاه‎ها درخصوص انجام وظایف مشخص شده در سند جامع مقابله با گرد و غبار استان و ارائه گزارش اقدامات به دبیرخانه این کارگروه شد.

در ادامه این جلسه مدیران و مسئولین دستگاه‎های اجرایی نیز به تشریح عملکرد و اقدامات انجام شده در این خصوص پرداختند. این جلسه با جمع‌بندی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و تاکید بر اجرای کامل سند مقابله با گردوغبار در استان و نیز اجرای پروژه‎ها و برنامه‎هایی در خصوص مقابله با پدیده گرد و غبار و کاهش اثرات آن به پایان رسید.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top