دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

استاندار لرستان گفت: اقتصاد کشور بانک‌محور است و اگر بانک‌ها کمک نکنند، تغییری در اقتصاد رخ نمی‌دهد.

به گزارش افلاک، هوشنگ بازوند در جلسه شورای بانک‌ها، با اظهار رضایت از عملکرد بانک‌های استان، تصریح کرد: البته برخی تولیدکنندگان از بانک‌ها گلایه‌مند هستند که این موضوع مربوط به مدیر نیست و ساختار بانک بوده و بهتر است که این ساختار اصلاح شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد لرستان از کشور جدا نیست، اضافه کرد: اقتصاد کشور بانک‌محور است و اگر بانک‌ها کمک نکنند، تغییری در اقتصاد رخ نمی‌دهد. اکثر سرمایه‌گذاران استان توقع دارند که 60 درصد منابع را از طریق بانک‌ها تأمین کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه یکی از چالش‌های پیشِ رو بیکاری است، تصریح کرد: کل کشور با این چالش مواجه است و مقام معظم رهبری تأکید ویژه‌ای بر این موضوع دارد و با توجه به شعار امسال که تولید و اشتغال بوده، نیازمند اتخاذ شدن سازوکار مناسب است.

وی تأکید کرد: یکی از شاخص‌های یک مدیر انقلابی این است که بتواند تسهیل‌گر خوبی برای کارآفرینان باشد و امیدواریم با همین رویکرد بحث اشتغال را دنبال کنیم.

بازوند یادآور شد: سالیانه علاوه بر اینکه حدود 10 تا 12 هزار نفر جویای کار داریم، انباشتی از بیکاری هم وجود دارد و هرچه برنامه‌ریزی می‌کنیم بیکاری از بین نمی‌رود و با اینکه کار سختی است اما بانک‌ها با سرمایه گذاری در این زمینه می‌توانند کمک کنند. به ارزش 22 هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه برای سرمایه‌گذاری در استان تنظیم شده است. انتظار داریم بانک‌ها برای تحقق آن تلاش کنند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top