دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

کسی که سنگ توسعه لرستان را به سینه می زند دلسرد نکنیم.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی  ،اخیرا به علت کاهش نقدینگی و برخی عملیات ادغامی بانکی موسسه مالی و اعتباری توسعه با مشکلاتی مواجه شد.طبیعی ست که در این شرایط سرمایه گذاران با نگرانی برآشفته می شوند اما بی انصافی ست که یک طرفه قضاوت کنیم. علی دولتشاه اختلاس نمی کند!مدیران را با آگاهی ملامت کنیم.

دولتشاهی  همان کسی ست که بارها جور اشتغال و توسعه لرستان را کشیده و کم جوان لرستانی نداریم که با حمایت دلسوزانه او صاحب اشتغال و درآمد زایی شده است.

علی دولتشاهی اهل خرم آباد است .وی در سال1390  از طریق موسسه مالی اعتباری فردوسی وارد عرصه بانکداری شد.

وی  با تاسیس موسسه مالی اعتباری مسبب اشتغال بیش از هزار نفر لرستانی در سطح کشور شد .موسسه مالی اعتباری فردوسی بعدها به  آرمان تغییر نام پیدا کرد.

دولتشاهی حدود سال 92 به علت مشغله کاری زیاد از این موسسه کناره گیری کرد اما از آنجایی که نام این موسسه با نام او  گره خورده بود وی با حمایت های معنوی همواره در کنار موسسه فعالیت داشت به ویژه در زمان مشکلات مالی موسسه آرمان.

علی دولتشاهی علی رغم اینکه رسما از موسسه آرمان کناره گیری کرده بود هرگز دست از اقدامات خیرخواهانه نکشید و همواره نگاه ویژه ای به استان لرستان داشت.

وی با پیشنهاد مسوولین استانی هتلی را خریداری نمود که 17 سال از کلنگ زنی آن می گذشت و به نماد عدم توسعه استان معروف شده بود. او  هتل صخره ای را به باور بهره برداری رساند و هم اکنون  هم با سرعت قابل ملاحظه ای در حال اجراست  و قطعا با بهربرداری از آن هزاران جوان بیکار لرستانی جذب کار خواهند شد.

علی دولتشاهی همچنین در راستای رونق اقتصادی شهرش در حال ساخت مرکز بزرگ خرید با نام هایپر مارکت در بهترین نفطه شهر خرم آباد است.تاسیس این مرکز علاوه بر تامین مایحتاج شهروندان افق اشتغالزایی چشمگیری در جوانان بیکار خواهد بود.

اقدامات خداپسندانه این خیر لرستانی فقط به این موارد محدود نمی شود.با توجه به کمبودهای حوزه بهداشتی استان احداث واحد سرم سازی در خرم آباد از جمله مواردی ست که در دستور کار قرار داده است و در آینده ای نزدیک شاهد ساخت و بهره برداری از آن خواهیم بود.

این سرمایه گذار خرم ابادی در امورات فرهنگی و مذهبی نیز حضور و فعالیتی برجسته داشته به عنوان مثال احداث یک باب مسجد در محله پشت بازار یکی از امور خیری ست که با دعای مردم خونگرم پشت بازار همراه بود.

وی همچنین با توجه به درخواست های برخی از اهالی روستاهای چگنی مسجد دیگری در یکی از روستاهای توابع چگنی احداث و طی مراسمی به مردم آن منطقه تحویل داد.

دولتشاهی بانی و برگزار کننده مسابقات جهانی کشتی پهلوانی جهان  در خرم آباد نیز می باشد آن هم برای اولین بار در استان با حضور بیش از 30 کشور خارجی.

حضور مقامات شهرستانی و استانی در مراسمات کلنگ زنی و افتتاح اقدامات خیرخواهانه دولتشاه دلیل محکمی بر حسن نیت وی نسبت به لرستان است  به هر حال مردم قدرشناس لرستان هرگز  قدمهای خیر و دلسوزانه خیرین را فراموش نخواهند کرد و نیز به وجود چنین همشهریانی بر خود می بالند.

اما متاسفانه اخیرا به علت برخی مشکلات ادغامی و کاهش نقدینگی در عملیات بانکی موسسه مالی اعتباری توسعه با مشکلاتی مواجه شد که سبب نگرانی سرمایه گذران شد علی رغم اینکه به آنها حق می دهیم نگران از دست دادن اندوخته های خود باشند اما بی انصافی ست به علت این مساله تمامی اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه علی دولتشاهی نسبت به لرستان را ندید بگیریم!او کسی ست که در راستای باور تحقق توسعه در استان حرکتی شتابان دارد

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top