دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

 به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،اسماعیل رضایی منتخب جوان وتحصیل کرده شورای پنجم خرم آباد که بااعتماد بیش از 12هزار نفری مردم خرم آباد به ترکیب نهایی شورای پنجم شهر خرم آباد رسید با حضور در دفتر  پایگاه خبری افلاک ورزشی  وخبرگزاری برنا لرستان در ارتباط با برنام های خود در دوره آتی این پارلمان شهری پاسخ داد .

اسماعیل رضایی با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری وشورای شهر خرم آباد از حسن انتخاب مردم تقدیر کرد.

رضایی کمک به توسعه ورزش‌های همگانی را از اهداف خود در شورای پنجم عنوان و گفت: ورزش همگانی در شهرداری وپارک های شهر خرم آباد در وضعیت خوبی قرار ندارد وعملکرد شهرداری خرم آباد وسازمان فرهنگی وهنری شهرداری قابل قبول نبود ودر بحث حمایت از ورزش قهرمانی وکمک به باشگاههای ورزشی شهر خرم آباد در صورت واریز در آمد های پایدار شهرداری می توان در حد بضاعت به ورزش قهرمانی هم نگاه ویژه ی داشته باشیم .

وی با نگاه قابل اتکا به استعداد یابی در ورزش در خرم آباد بر احداث اماکن ورزشی در تملک شهرداری برای کمک به ورزش استان تاکید کرد .

منتخب مردم در شورای شهر خرم آباد گفت : عملکرد شهردار خرم آباد در مجموع عملکردی مثبت نبوده وتغییر شهردار وایجاد روح تازه در کالبد شهرداری خرم آباد ضروری به نظر می رسد .

استان لرستان در عرصه هنر و موسیقی در کشور سرآمد است،اما متاسفانه شاهد آن هستیم که مرکز لرستان از داشتن فرهنگ سرا رنج می‌برد و این اصلا شایسته شهر خرم‌آباد نیست و لذا در شورای پنجم باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که یک فرهنگ سرای مناسب و شایسته برای شهر خرم‌آباد احداث کنیم و قطعا این موضوع را به طور جدی پیگیری می‌کنم.

وی در ادامه ترکیب شورای شهر پنجم خرم‌آباد را خوب و امیدوار کننده ارزیابی کرد و گفت:اکثریت افراد شورا تعامل خوبی با هم داشته و برنامه آنها نزدیک به هم است و لذا با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان اقدامات خوبی در شورای شهر پنجم انجام داد.

رضایی گفت:بدون شک شورای شهر وقتی همدل و هم فکر باشد هیچ نیرویی خارج از شورا نمی‌تواند در تصمیم گیری‌‌های آن از جمله انتخاب شهردار تاثیر داشته باشد و اعمال نفوذ کند.

وی در مورد عملکرد شهردار فعلی خرم‌‌آباد و امکان تغییر شهردار در ماه‌های آینده بیان داشت:به نظرم در شهرداری خرم‌آباد به یک تغییر نیاز است و سیستم شهرداری باید تغییر کند و یک فرد متخصص با علم نوین و بدون وابستگی به گروهی خاص باید شهردار شود تا برنامه‌های نوین را در خرم‌آباد اجرا کند.

منتخب مردم خرم‌آباد در دوره پنجم بیان داشت:متاسفانه شهرداری امروز در پرداخت حقوق نیروهای تنظیف تعلل می‌کند که این قابل قبول نیست.

وی از نحوه اجرای نهضت آسفالت در خرم‌آباد انتقاد کرد و ادامه داد:کیفیت آسفالت خیابانها به هیچ وجه مناسب نیست چنانکه می‌بینیم خیابان‌ها مدتی پس از اینکه روکش آسفالت می‌شوند مجددا مشکلاتی در آنها به وجود می‌آید و چاله‌ها نمایان می‌شوند.

رضایی توجه به مناطق حاشیه نشین و پر جمعیت شهر خرم‌آباد را از اهداف خود در شورای پنجم عنوان و ابراز داشت:خرم‌آباد در حوزه گردشگری ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب و با کمک دستگاه‌های دیگر خرم‌آباد را به مقصد خوبی برای گردشگران تبدیل کرد.

ی از ساخت و سازهای غیر مجاز در مرکز شهر خرم‌آباد انتقاد کرد و افزود: متاسفانه فساد اداری موجود در برخی نقاط شهرداری‌ باعث می‌شود شاهد اضافه ساخت و تعرض به پیاده روها باشیم و لذا باید سعی کنیم فساد اداری را از بین ببریم.

وی عدم مطالبه گری را از ضعف‌های موجود در بین شهروندان دانست و افزود:برخی محله‌ها دارای فضای سبز خیلی خوبی هستند اما در مقابل محله‌های شلوغ و پر جمعیتی چون پشته حسین‌آباد و فلک الدین فضای سبز ندارند و لذا باید در توسعه شهری به همه محله‌ها به یک شکل نگاه شود.

عکس :رضا میرزایی

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top