دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

دکتر علی دولتشاهی فرهیخته ورزشی واجتماعی لرستانی با صدور بیانه ای اقدام زشت وزننده دو مجری که سابقه حضور در صداوسما را داشته وبه قوم بزرگ لر توهین کردند را محکوم وخواستار برخورد با این هتاکان شد . 

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،در اقدامی بی سابقه دو دلقک که سابقه فعالیت در صداو سیمارا هم دارند قوم لر را مورد استهزا و تمسخر قرار دارندحسن ریوندی و شهریاری با تعریف یک جک درباره قوم بزرگ لر این قومرا مورد تمسخر قرار دادند.

این اقدام غیراخلاقی و بی سابقه مورد اعتراض و واکنش مردم مناطق لرنشین و برخی از نخبگان لرستانی  قرار گرفت.

برپایه این گزارش در جدی ترین واکنش دکتر علی دولتشاهی  نخبه ،اجتماعی وورزشی لرستانی با صدور بیانیه ی این هتاکی را محکوم وخواستار برخورد جدی با این هتاکان دلقک شد .

سرزمین‌های لرنشین همواره در شاهراه حوادث ایران و منطقه بوده و در دوره‌های مختلف خواسته یا ناخواسته دستخوش تحولات سیاسی و اجتماعی گوناگونی شده است. کاسیت‌ها و عیلامی‌ها نیاکان لرها با سابقه طولانی حکومت‌داری یکی از مقتدرترین حکومت‌های دوران خود بودند که نقش بسزایی در پیشبرد فرهنگ منطقه ایفا کردند به طوری که آثار باستانی و مفرغی لرها گویای این حقیقت تاریخی است. در دوران حمله عرب، لرها برای دفاع از سرزمین و مردم خود بسیار ایستادگی و رشادت از خود نشان دادند، اتابکان لر کوچک و بزرگ با دارا بودن حکومت‌های مقتدر و متکی بر قدرت و اراده خود توانستند جامعه خود را به خوبی اداره کرده و با دلسوزی که به مردم خود داشتند همیشه جامعه خود را در برابر تهدیدات مصون بدارند.

 اینجانب به عنوان فرزند کوچک این قوم شریف و به نمایندگی از قوم بزرگ لر با توجه به این که خود یک لر هستم و این افتخا را دارم که در زمینه اقصادی وورزشی برای این مرزوبوم عزیز گوشه ی هر چند کوچک را برداشته وبه جوانان برومند لر زبان خدمت خالصانه وخاضعانه داشته اعلام میدارم از راه قانونی پیگیر مجازات این دو هتاک خواهیم بود و ان‌شاءالله این دو نفر را درس عبرتی برای همگان خواهیم کرد تا دیگر کسی جرات این را نداشته باشد که در نظام اسلامی قومیت های دیگر را به سخره گیرد.

دکتر علی دولتشاهی فرهیخته ورزشی واستاد دانشگاه

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top