دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل بنیاد شهید لرستان گفت: 2000 فقره تسهیلات مسکن به جانبازان، ایثارگران و آزادگان استان تخصیص داده شده است.

‌به گزارش افلاک، مراد روشنی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: براساس قانون 25 درصد استخدامی ادارات مربوط به خانواده شهدا است که امسال 3600 نفر از فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان در آزمون‌های استخدامی ازجمله استخدام آموزش و پرورش و هلال احمر شرکت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: 1200 نفر از این افراد دانشجو بودند و چون از ما شهریه می‌گیرند مشمول بیکاری نمی‌شوند و از بین 2300 نفر با گزینش و مصاحبه افرادی استخدام خواهند شد.

روشنی یادآور شد: امسال زمینه جذب 300 تا 400 نفر از فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان در استان فراهم شده است.

مدیرکل بنیاد شهید لرستان خاطرنشان کرد: امسال 24 میلیارد ریال تسهیلات از بانک ملی و 13 میلیارد ریال از بانک دی و 22 میلیارد ریال از بانک مهر به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران پرداخت شده است.

وی با اشاره به ساماندهی قبور شهدای لرستان، افزود: ساماندهی 630 هزار مزار شهید در استان در دست اجراست که در حال حاضر 20 درصد مزار این عزیزان هنوز ساماندهی نشده‌اند.

روشنی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره اقدامات بنیاد شهید در بحث مسکن جانبازان، ایثارگران و آزادگان اظهار کرد: امسال بیش از 2000 فقره وام سهمیه گرفته‌ایم که میزان آن بسیار پایین است و با بانک‌ها در تعامل هستیم که این تخصیص را متقاضیان پرداخت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید لرستان گفت: 46 هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه جانبازی و ایثارگری هستند و در بحث تأمین داروی موردنیاز این عزیزان مشکل خاصی نداریم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top