رئیس دانشگاه لرستان گفت: دومین کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در لرستان در این دانشگاه برگزار می‌شود.

 به گزارش افلاک، دکتر خسرو عزیزی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولین کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان 24 و 25 اردیبهشت‌ماه 94 برگزار شد، اظهار کرد: دومین کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در‌ استان به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید، تقویت فضای کسب و کار و حمایت از سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی با محوریت بخش خصوصی است، افزود: در این کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان از سفیران کشورهای خارجی نیز دعوت شده است تا از این طریق پل‌های سرمایه‌گذاری خارجی، تقویت شود.

عزیزی گفت: تقویت دیپلماسی اقتصادی از دیگر اولویت‌های سیاست خارجی دولت تدبیر و امید‌ است.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه این کنفرانس‌ با مشارکت و همکاری استانداری لرستان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و دانشگاه لرستان برگزار می‌شود، یادآورشد: قطعا ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های توسعه‌ای استان برای شرکت‌کنندگان که عمدتاً سرمایه‌گذاران هستند، معرفی می‌شود.

وی صنایع بزرگ، صنایع کوچک، معدن و صنایع‌معدنی، صنایع کشاورزی، گیاهان دارویی، بهره‌برداری پایدار و اصولی از مراتع، صنایع تبدیلی دارویی، صنایع تولید انرژی تجدیدپذیر، صنعت گردشگری، نفت و گاز، منابع آب و صنعت فناوری اطلاعات از جمله محورهای این کنفرانس اعلام کرد و افزود: در دانشگاه لرستان، 8 کمیته برای هرچه بهتر برگزار کردن کنفرانس‌ تشکیل داده است.

عزیزی گفت: برگزاری جلسات مدیران دانشگاه لرستان برای برنامه‌ریزی‌های مقدماتی‌ نیز آغاز شده است.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: سامانه‌ی اینترنتی این کنفرانس به آدرس http://iciopl2.lu.ac.ir/fa/  نیز از همین روزهای نخستین اسفندماه راه‌اندازی شده است؛ کنفرانس بخش مقالات علمی هم دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن چگونگی ارسال مقالات به آدرس اینترنتی کنفرانس‌ بروند.

وی یادآورشد: در روزهای 31 فروردین و اول اردیبهشت‌ماه 96، دانشگاه لرستان، میزبان این کنفرانس خواهد بود.
 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی