دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: بانک‌ها بدون ثبت‌نام در سامانه رونق تولید به پژوهشگران و فناوران، تسهیلات پرداخت کنند.

به گزارش افلاکا، دکترمحمود شاکرمی در جلسه ویژه پژوهشگران و فناوران استان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در راستای حل مشکلات پژوهشگران و فناوران گام بردارند، اظهار کرد: کمیته‌ای برای حمایت از پژوهشگران و فناوران استان به دبیری پارک علم و فناوری استان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در راستای اخذ تسهیلات برای پژوهشگران و فناوران پیگیری‌هایی انجام شده اما ظاهرا فناوران باید در سامانه رونق تولید ثبت‌نام کنند که در حال حاضر مسدود است.

شاکرمی بیان کرد: درخواست داریم بانک‌ها بدون ثبت‌نام در این سامانه به پژوهشگران و فناوران تسهیلات پرداخت کنند.

وی گفت: خوشبختانه امور مالیاتی نسبت به رفع مشکلات مالیاتی شرکت‌های فناور همکاری داشته‌اند.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان در ادامه اضافه کرد: فضای مرکز رشد شهرستان بروجرد کوچک بوده و با مشکلاتی مواجه است.

وی در رابطه با شرکت‌های دانش بنیان دارای استاندارد لازم گفت: لیست در دست تهیه و در دستور کار است.

شاکرمی درباره محصول پژوهشی ( ترمز اضطراری برای جلوگیری از حادثه در راه‌آهن)، بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده از تهران، به این نتیجه رسیدیم که این امکان وجود ندارد که ریل فرعی برای تست این محصول درست شود و حادثه سوری را تست کنند و باید در این راستا با ستاد هماهنگی شود.

وی یادآور شد: درباره تولید کودهای مایع شرکت آدینه‌فام خرم، اقدامات لازم برای بررسی محصول و کیفیت کودشیمیایی شرکت مذکور انجام و در صورت تایید زمینه حمایت از تولیدات مربوطه فراهم می‌شود.

شاکرمی گفت: ۲٨ شرکت امروز در این جلسه شرکت کردند تا مسائل و موانع بر سر راه خود را مطرح کنند.

این مسئول درباره مجوز گیاهان دارویی نیز بیان کرد: علوم پزشکی استان نمی‌تواند مجوز صادر کند بلکه باید این مهم توسط معاونت غذا و داروی کشور صادر شود که پروسه‌ای طولانی مدت بوده و ۷ ماه به طول می‌انجامد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top