دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

سیلوه گندم خرم آباد در زمینی که 11 هزار مترطول دارد واقع در سه راه گلدشت وقیمت کارشناسی شده آن 5میلیارد در معرض فروش قرار گرفته و درحال حاضر 15 هزارتن گندم موجودی دارد. 

به گزارش  اختصاصی  پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،نان قوت غالب مردم ایران است ـ کشت گندم در دنیا مورد توجه همه دولتمردان است و هیچ کجای دنیا دیده نمیشود سیاسیون یا کسانی که دستی در بازار دارند با نان مردم بازی کنند و چشمشان به تغذیه اولیه و واجب مردم باشد.

لرستان و خرم آباد با کمبود سیلو جهت نگهداری گندم است اما متاسفانه باخبر شدیم بازهم کسانی پیداشدن که اینبار با سفره مردم دست وپنجه نرم کنند. سیلوی قدیمی و فعال گلدشت خرم آباد در خطر فروش قرار گرفته .

دستهایی پشت این قضیه است و متاسفانه برخی در صدد اندسیلوی قدیمی لرستان را به سرنوشت چرم وپوست، پارسیلون، یخچال سازی، کشت وصنعت و نمونه های دیگر پیوند بزنند.

این یکی از ضعفهای سوء مدیریت در لرستان است جایی که باید به فکر اقتصاد و بالندگی و پایداری بود ولی بیایند درخت را ازریشه بخشکانند؟

با فروش این سیلو مستقیما با زندگی ۳۰ خانوار و غیرمستقیم با زندگی مردم این شهر بازی میشود. 

 

درسال ۵۲ دریک طرح ملی این سیلو درکنار ده ها سیلو به شکل واحد در کل کشور راه اندازی و فعالیتش راتا کنون ادامه داده است، چرا در بین این سیلو های موردنظر بازهم نام خرم آباد برای نابودی به چشم میخورد؟ چرا ازاین فروش املاک و صنعت ها در استانهای دیگر خبری نیست؟

ازاستاندار فعال و محبوب جناب مهندس بازوند استدعا داریم دراین خصوص ورود پیدا کنید و نگذارید عده ای حیله گر اندک سرمایه های این شهرواستان را به تاراج ببرند، ای استاندار عزیز نمیخواهیم نام شماهم در کنار مدیران نا کارآمد قبلی ثبت شود لطفا مثل دیگر پروژه ها که به ضرر استان بوده این طرح را نیز در نتفه خفه کنید تا بدانند لرستان صاحب دارد و زمان خریدو فروش حق مردم دراین استان به پایان رسیده.

متاسفانه دولتمردان ایران هنوز نانی بر سر سفره مردم زحمتکش و رنج کشیده این دیار نیاورده اند و روز به روز برقطع کردن همان نان قدیم مردم پافشاری دارند.

قبل ازانقلاب خرم آباد شاهد چندین کارخانه بزرگ و فعال بود ولی بعدازآن با ورود بخش خصوصی در راس امور شاهد نابودی آنها شدیم.

مردمان لر در هرشرایط پاسدار سرزمین بوده و هستند. مرددمان لر هیچگاه باعث تلخ شدن کام دولت وملت ایران نبوده اند ـ حال چرا باید هرساله توسط گروه هایی مورد به یغما رفتن سرمایه ها و تلخ کامی این مردمان سختکوش باشیم؟

ای نمایندگان خرم آباد این پروژه از کجا آب میخورد؟ قطعأ که ریشه اش در مجلس ایران آب یاری شده و توسط شما منتخبین مردم باید رسیدگی و پیگیری لازم تا خنثی کردن دسیسه صورت بپذیرد.

نمایندگان محترم هر رای به شما یک کاغذ باطله نیست بلکه یک درد و یک خواسته است تلاشتان را برای حفظ این آب وخاک بیشتر کنید روز بروز لرستان را تکه تکه میکنند و شاهد بخشش یا گرفتن یک نعمت از خاک لرستان برای استانهای همجوار هستیم کی زمان جلوگیری ازاین حرکات رسیده ؟ لطفأ خواهشأ به فکر مردم استان وشهر خود باشید.

اگر این سیلو تعطیل شود چه چیزبه استان یا شهر اضافه میشود؟ با فروش آن مطمئنن درمدت زمان کوتاهی تعطیل میشود و کشاورزان خرم آباد ـ نورآباد ـ الشتر ـ پلدختر ـ سپیددشت و چگنی مجبورند گندم خود را تحویل سیلوهای دیگر نقاط دهند و سرمایه و زحمت ما بازهم به نفع دیگران خواهدشد و هیچ سودی که ندارد زیانهای بسیاری برای لرستان خواهدداشت.

بیایم تا نفسی در سینه داریم برای بلندای نام لر زحمت بکشیم و فقط به بزرگانمان افتخار نکنیم خودمان هم بزرگ باشیم و نام نسل خودمان را درکنار افتخارآفرینان قوم لر ثبت وضبط نماییم.

 

دست در دست هم لرستان را نجات دهیم.

سیلوه گندم خرم آباد در زمینی که 11 هزار مترطول دارد واقع در سه راه گلدشت وقیمت کارشناسی شده آن 5میلیارد در معرض فروش قرار گرفته و درحال حاضر 15 هزارتن گندم موجودی دارد.

نگذارید سرنوشت فرزندان ما مثل فرزندان پارسیلون. کشت صعنت وچرم پوست شود.

خبر :علی روشندل

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top