دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

‌مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از پرداخت 1821 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه اشتغال در استان خبر داد.

‌به گزارش افلاک، علی آشتاب در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‎گذاری، اظهار کرد: در 8 ماهه امسال در لرستان توسط بانک‌های دولتی و خصوصی 1821 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه اشتغال پرداخت‌ شد.

وی افزود: در سال 95 تعهد بانک‎های دولتی استان برای پرداخت تسهیلات اشتغالزا  1160میلیارد تومان بوده است که خوشبختانه بانک‌های دولتی در سال‌جاری تاکنون 1611 میلیارد تومان در زمینه ایجاد و تثبیت اشتغال استان پرداخت کرده‌اند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در ادامه تعهد بانک‌های خصوصی استان را در پرداخت تسهیلات 960 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به تعهد بانک‌های خصوص در سال‌جاری این بانک‌ها تاکنون مبلغ 209 میلیارد تومان از مبلغ تعهد شده در زمینه تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرده‌اند.

وی با تاکید بر تثبیت اشتغال ایجاد شده در استان، اظهارکرد: افزایش و ایجاد اشتغال پایدار و نیز حفظ اشتغال موجود از اولویت‌های فرایند اشتغالزایی کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان است که می‌بایست با همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان مورد توجه قرار گیرد. 

‌آشتاب به سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اشاره و اظهار کرد: سند توسعه استان به عنوان یک راهبرد و برنامه جدی مورد توجه مدیریت ارشد استان است و همه دستگاه‌ها مکلف به اجرای این سند هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه امروز شاهد رشد و توسعه اقتصادی در استان هستیم، گفت: امروز در لرستان شاهد مشارکت اقتصادی مردم و کاهش نرخ بیکاری بوده و به برکت دولت تدبیر و امید و تلاش مسئولین و زحمات مدیریت ارشد استان، لرستان اکنون دیگر استان اول بیکاری کشور نیست.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top