دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم خیبر خرم آباد روز چهارشنبه از ساعت 14:15 دقیقه در ورزشگاه تختی خرم آباد میزبان بادران تهران است.

به گزارش افلاک,ورزشی، در حال حاضر تیم فوتبال خیبر با 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول 18 تیمی لیگ دسته یک باشگاه های کشوروبادران تهران با 19امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند .

خیبر که با مشکلات مالی مواجه است برای پیروزی بر بادران متمول وبا امکاتات چشم به حمایت هواداران خود و تلاش بازیکنان جوان وباتجربه خود است.

داوود حق‌دوست سرمربی جوان  تیم خیبر با انجام تمرینات در دو نوبت صبح و عصر از نظر بدنی، بازیکنان را به شرایط مطلوبی رسانده است، بازی غیرتی، دوندگی بی‌امان، اعتمادبه‌نفس و خودباوری و تسلیم‌ناپذیری تا آخرین دقایق از خیبر تیمی متفاوت نسبت به اول فصل ساخته است.

خیبر که در این فصل دچار تغییرات زیادی شده امیدوار است با درخشش بازیکنان وتاکتیک های مربیان خوب خودم  وهنر فردی بازیکنان خود به گل و پیروزی برسد ودر این راه چشم به ساق های یاسر درویشی هافبک با تکنیک ،مهدی عبدی پر انرژی ،حسین بهاروند تکنیکی ،محمد بیرانوند جوان وبا آتیه ،شهاب دارایی جنگنده ،احمد جعفری انرژیک  ودر خط دفاعی درخشش روزبه سینکی، وحید همراز، محسن طرهانی و مسعود ستاری را دارد .

در آن سوی میدان بادران تهران که امسال با خرید امتیاز پارسه وبه خدمت گرفتن اکبر میثاقیان  در اندیشه صعود به لیگ برتر بوده وبا بودجه میلیاردی وبه خدمت گرفتن بازیکنان لیگ برتری تا این جای کار نتایج خوبی کسب نکرده وبرای رساندن خود به صدر جدول در صدد قربانی کردن خیبر در خرم آباد است . 

 علاوه بر اینکه جدال این دو تیم در این برهه از زمان، جدالی 6 امتیازی محسوب می شود، جا دارد نگاهی به بهترین بازیکنان دو تیم بیاندازیم تا به حساسیت این مسابقه پی ببریم.

روزبه سنکی گلری است که در خیبر توانسته 5 کلین شیت را به نام خود ثبت کند و وی این عملکرد را درحالی رخ داده که دفاع خیبر در برخی صحنه ها متزلزل ظاهر شده اما سینکی با عکس العمل های فول العاده توانسته امید را در خیبر زنده کند و نقش بسزایی در امتیازی گیری این تیم میانه جدولی داشته است.

اما آنسوی میدان محمود تیغ نورد قرار دارد. تیمغ نورد که همیشه عصای دست میثاقیان در لیگ یک بوده است، در این هفته نیز گمان می رود که در ترکیب اصلی تیمش حاضر شود و وی گرچه در این فصل زیاد گل و پاس گل ثبت نکرده است، اما نقش رهبری وی در ترکیب بادران بی نظیر بوده است.

به هر حال باید دید که سینکی حقدوست را در این بازی رستگار می کند، و یا تیغ نورد و یارانش میثاقیان را با امتیاز از لرستان به تهران حرکت خواهند داد. باید منتظر ماند و نظاره گر این دیدار حساس بود.


جدال مهره های کلیدی دو تیم یعنی محمود تیغ نورد، احمد مهدی زاده ، مسعود ریگی و سهیل هزار جریبی از بادران با احمد جعفری، یاسر درویشی، مهدی عبدی وحسین بهاروند می تواند دیدنی و تعیین کننده تیم پیروز میدان باشد .

داوری این بازی را جواد شرفی به عهده دارد.

شرفی با 30 سال سن، از سال 1376 و با اخذ درجه 3 داوری فعالیت خود را در زمینه داوری آغاز کرد و در سال 1383 مدرک ملی خود را اخذ کرده و از سال 1384 به عنوان داور چهارم در لیگ برتر فعالیت کرد. وی لیسانس تربیت‌بدنی و معلم ورزش است.

شرفی را در این بازی رضا قیم و پیمان فرخی‌مهر به عنوان کمک همراهی خواهند کرد؛ محمود رفیعی نیز ناظر بازی است.



 ترکیب  احتمالی خیبر خرم‌آباد: روزبه سینکی، وحید همراز، محسن طرهانی، امیر منصوریان، مصطفی علی خانی، احمد جعفری، محمد بیرانوند، حسین بهاروند، مهدی عبدی، یاسر درویشی، شهاب دارایی. سرمربی: داوود حق‌دوست

 ترکیب احتمالی بادران تهران: علی سلیمی ، ابراهیم کریمی ، بهروز افشار ،بهتاش میثاقیان، محمود تیغ نورد، قائم اسلامی خواه، مسعود ریگی، احمد مهدی زاده، سعید واسعی، سعید طالبی، سهیل هزار جریبی  سرمربی: اکبر میثاقیان

نویسنده: "محمود داودی نژاد"

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top