‌رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: از اعتبارات سند اشتغال استان تنها 21 درصد توسط بانک‌های خصوصی محقق شده است.

‌به گزارش افلاک، علی هادی چگنی در جلسه شورای گفت‎وگوی بانک‌‎های استان اظهار کرد: موانع بر سر راه  بخش خصوصی و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی قید منابع و مصارف بود که این مهم برداشته شده است.

وی با اشاره به  تسهیلاتی که مورد نیاز پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان است، افزود: امسال برای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان 2500 میلیارد تومان نیاز است و براساس سند اقتصاد مقاومتی برای 2 سال به 9000 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

هادی چگنی تصریح کرد: از اعتبارات رونق تولید که 324 میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان بوده ریالی توسط بانک‌های خصوصی استان پرداخت نشده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان بیان کرد: همچنین از 960 میلیارد تومان اعتبار سند اشتغال تنها 21 درصد توسط بانک‌های خصوصی محقق شده است.

وی اضافه کرد: چنانچه بانکی هزینه‎ای در استان کرده در راستای اشتغال نبوده و بیشتر منابع آنان در استان‎های دیگر سرمایه‎گذاری می‎شود.

هادی چگنی با تاکید براینکه هرکسی به هر نحوی بخواهند مانعی بر سر راه اقتصاد مقاومتی باشد را معرفی و با کسی هم رودربایستی نداریم، خاطرنشان کرد: چنانچه بانک‎های خصوصی همکاری نکنند به مردم اعلام می‎کنیم تا در بانک مذکور به دلیل اینکه سرمایه و سپرده مردم را در خارج استان سرمایه‎گذاری می‌کنند، سپرده‌گذاری نکنند و البته بانک‎ها باید روند کار خود را اصلاح کنند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی