دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

باشگاه فرهنگی وورزشی خیبر خرم آباد وهیات فوتبال استان از تلاش های ستودنی استاندار لرستان وخیر ورزشدوست علی دولتشاه با صدور بیانیه ای قدر دانی کرد .

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،همانگونه که هم استانیهای عزیز آگاه هستنددرفصل95_94 در لیگ یک امسال  سخت ترین لیگ ایران برگزار شد، اکثر تیمها  با توجه به بزرگترین دشمن خود ضعف مشکلات مالی  ولیگ طولانی وطاقت فرسای 20تیمی سال سختی را پشت سر گذاشتند و تیم ریشه دار ،قدیمی وپر ظرفدار خیبر خرم آبادهم از این قائده مستثنی نبود  و دراولین سال حضورش با انواع و اقسام مشکلات دست و پنجه نرم کرد. 

 

مجموعه خیبر برای فراهم کردن هزینه ها خیلی تلاش کرد  و تنها استاندارساعی ،ورزشدوست وپر تلاش استان  مهندس  بازوندبه کمک خیبرآمدوسید سعیدشاهرخی معاونت  سیاسی و امنیتی استانداری  به جدیت پیگیر حل مشکلات خیبر شدند   و  اگر  حمایت های استاندارمحترم نبود خیبر نمیتوانست در لیگ ماندگار باشد و از لیگ کناره گیری می کرد و باعث زیرسوال رفتن مسئولین استان می شد .  اما استاندار ورزش دوست و پرتلاش با کمک های مالی ومعنوی خود به تنهایی  یاریگر خیبر بود و خیبر رو تنها به حال خود رها نکرد .
لذا بر خود واجب میدانیم از تمام زحمات شبانه روزی و پیگیریهای انجام شده استاندارمحترم لرستان مهندس هوشنگ  بازوند برای مجموعه خیبر در طول برگزاری لیگ تقدیر و تشکر نماییم. استاندار عزیز و محبوب با اینکار شایسته توانستند دل هواداران را شاد کنند و با تلاش همگی سهمیه استان بخوبی برای فصل آتی حفظ شود .
قابل توجه کلیه ادارات و ارگانهااز اینکه حضورخیبردرلیگ آزادگان بهترین فرصت برای معرفی استان است بیایید درکنار خیبر باشیم و سرمایه گذاری کنید. مطمئن باشید هرچه هزینه شود به نفع این شهرواستان خواهدبود و با برنامه ریزی دقیق میتوان برای استان درآمدزایی کرد.
ورود تیمها و هواداران آنها به استان میتواند باعث رونق اقتصادی  شود،  
بهترین فرصت برای جذب گردشگر را ازدست ندهیم.


یک همدلی و همفکری نیاز است دست یاری به سوی هم دراز میکنیم و امیدواریم همه مسئولین محترم  همانند شخص اول استان  استاندار مردمی و زحمتکش جناب آقای مهندس بازوند  حامی این تیم پرطرفدار باشند ، درپایان ازخیربزرگ جناب آقای حاج علی دولتشاه که درمقطعی این تیم را یاری نمودن کمال تشکر راداریم .

با تقدیم احترام
هیئت فوتبال لرستان
و باشگاه فرهنگی ورزشی
 خیبرخرم آباد

خبروعکس :سیامک کوهگرزاده ومحمود داودی نژاد

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top