آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

 

کانون هواداران فوتبال لرستان در یک اقدام شایسته ودر خور تحسین از هرمز شرفی بازیکن خوش تکنیک وخوب فوتبال لرستان در بیمارستان شهید رحیمی عیادت کردند.

به گزارش پایگاه خبری افلاک ورزشی در اوایل دهه 70بازیکنی با فیزیک مناسب وقدرت شوتزنی خیره کننده در تمرینات تیم نوجوانان لرستان چشم های نورالله دلیری مربی دهه 70فوتبال پایه لرستان را خیره کرد.

آن بازیکن خوش تکنیک وجویای نام هرمز شرفی نام داشت که با تمرینات منظم به سرعت خود را در سطح اول فوتبال لرستان مطرح کرد وسالیان سال با درخشش در میانه میدان فجر 57خرم آباد جولان داد.

در آن سال ها حمید استیلی بازیکن تیم ملی وبهمن کرج که در دو بازی در برابر هرمز شرفی مغلوب تکنیک وقدرت شرفی شده بود در آن دوران در تعریف از شرفی گفت:هافبک شماره 7شما من را به یاد جوانی خودم انداخت واین بازیکن می تواند سالها پیراهن تیم ملی را برتن کند.

آما شرفی علیرغم سطح بالای فنی به انچه استحقاق آن را داشت نرسید وعدم توجه به بازیکنان استان های محروم البته برخی حواشی باعث شد که این بایکن شایسته به حق واقعی خود در فوتبال نرسدوخیلی زود با دنیای قهرمانی در ورزش خداحافظی کند .

وبا خبر شدیم هرمز شرفی بازیکن شماره7 و هافبک ارزنده وشوتزن اسبق تیم ملی فوتبال امید ایران و تیمهای فجر تهران, خیبر خرم آباد, فجر 57, مهمات سازی تهران, صنایع دفاع درود, پارسیلون لرستان, عقاب پشت بازار و. . . در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد در بستر بیماری  است .

وی در تاریخ دوازهم آذرماه بخاطر پارگی تحال دچارعفونت معده شده بود به بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد انتقال یافت و پس از وخیم تر شدن وضع جسمی بیمار توسط پزشک معالج دکتر احمدی راهی آزمایشگاه و سی تی اسکن شد که پس از اطلاع از جواب آزمایشها,توده ای در سر بیمار مشاهده شد پیامدهایی همچون تشنج و کما را برای هرمز شرفی بهمراه داشت و تا بدین لحظه عملهای گوناگونی روی او انجام گرفته که همچنان تحت مراقبت ویژه در بیمارستان شهید رحیمی است.  

 

امروز جمعی از پیشکسوتان ، مربیان اسبق لرستان و کانون هواداران فوتبال لرستان برای عیادت راهی بیمارستان شدند و همچنین جا دارد از اعضای کانون هواداران فوتبال لرستان ایرج درویشی, فیروز گندابی , بهروز وثوقی, سجاد بازرگان, علی رحیمی, محمد شهبازی ،سیامک کوهگرزاده  که با حضور در بیمارستان به عیادت این بازیکن  رفته قدر انی کنیم .امیدواریم مسئولان ورزش استان هم با الگوی از این عزیزان سنت صله رحم را نسبت به پیشکسوتان ورزش انجام دهند.

همایون بهاروند ،ولی خسروی وسعید رستمی از مسئولان هیات فوتبال لرستان نیز طی تماس تلفنی با خانواده شرفی ضمن جویاشدن حال وی از خانواده شرفی آمادگی خود را برای کمک های زمالی ومعنوی به وی شدند .

  عزیزانی که با تماس تلفنی جویای احوال این عزیز را شدند ازجمله آقایان:بهمن محمدی پور, شمس الدین سپهوند و کادر پزشکی درمانی بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد که نهایت همکاری را داشتند صمیمانه تشکر و قدر دانی میشود.

در ورزش قهرمانی آنچه باعث بالاتر رفتن روحیه ورزشكاران می‌شود حمایت است. بارها دیده‌ایم كه ورزشكاران رشته‌های گوناگون به محض آنكه دچار بیماری و آسیب‌دیدگی و مصدومیت می‌شوند مورد غضب مدیران و مربیان قرار می‌گیرند و ضربه‌ای شدید به آینده ورزشی آنها وارد می‌آید. اما در ورزش دنیا این چنین نیست و تیم‌ها و باشگاه‌های كشورهای مختلف نه تنها بازیكنان مصدوم خود را رها نمی‌كنند، بلكه با حمایت‌های مادی و معنوی روحیه او را برای بازگشتی بهتر و كارآمد‌تر تقویت و باشگاه‌ها در صورت آسیب‌دیدگی بازیكنان، قرارداد آنها را برای یك فصل دیگر تمدید می‌كنند تا با انگیزه‌ای مضاعف مراحل درمان خود را طی كنند. 

در پایان خانواده شرفی با انتقاد از مسئولان خواستار توجه جدی به ورزشکاران بعد از دوران قهرمانی شدند

امیدواریم حال شرفی هر چه زودتر بهبود یافته واز خداوند متعال برای شفای عاجل وبهبودی کامل آرزوی سلامتی در داریم .

گزارش:کریم داودی نژاد افلاک ورزشی

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

دیدگاه‌ها  

0 #16 شرفی 1394-11-16 02:50
با آرزوی سلامتی و تندرستی❤
نقل قول کردن
0 #15 فاطمه شرفی 1394-11-15 13:15
عموی عزیزم آرزو میکنم هر چه سریع تر بهبود پیدا کنی.
از طرف فاطمه...❤
نقل قول کردن
0 #14 سپهوند 1394-10-22 13:36
با آرزوی سلااتی هرچه برای تمامی مریضان مخصوصا دوست عزیزم هرمز.خواهشا مسعولین بفکر پیشکسوتان هم باشند,اونا دیگه امتحانشونو پس دادن و ثابت شده اند واسه این مردم
نقل قول کردن
0 #13 حامدجمشیدی 1394-10-20 00:33
با تشکر از دوست عزیز آقای کوهگردزاده، امیدواریم اسطوره شهرمون هرمز شرفی هرچه زودتر سلامتیشو بدست بیاره ،یاد گلهای زیبای هرمزبخیر که از فاصله چهل متری به مرصاد شیراز ونورد لوله اهواز زد
نقل قول کردن
0 #12 arian 1394-10-19 20:31
دایی عزیزم دایی جان امید وارم که زود تر به دوران ورزشی ات برگردی

...........دوست دارم خواهرزاده ات آرین..............
نقل قول کردن
0 #11 مجتبی لیراوی 1394-10-18 23:52
باارزوی سلامتی برای ایشان
نقل قول کردن
0 #10 قاسم رحمانی 1394-10-18 19:31
هرمز بازیکن با غیرتی بود، از وسط زمین با شوت هاش دروازه ی حریفان رو تهدید میکرد،خداوند بهش سلامتی شو بر میگردونه با دعای خیر همه ی همشهریان
نقل قول کردن
0 #9 رضا نریمانی 1394-10-18 15:46
تشکر از سیامک کوهگرزاده وسایت وزین افلاک ورزشی
نقل قول کردن
0 #8 جعفر صادقی 1394-10-18 15:45
تشکر از کانون هواداران فوتبال لرستان وسایت افلاک ورزشی که حداقل به فکر این عزیزان هستند .
نقل قول کردن
0 #7 محمد یگانه 1394-10-18 15:44
تشکر ویژه از سایت افلاک ورزشی در انعکاس مشکلات پیشکسوتان ورزش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

Back to Top