دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیزات مدارس لرستان گفت:مخابرات استان نیز در دولت سیزدهم و مردمی عملکرد درخشانی داشته و جز دستگاه های برتر کشور است.
 

به گزارش افلاک، یونس بهاروند ایرانیا، مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیزات مدارس لرستان بهمراه جمعی از معاونین آن مجموعه با حضور در ساختمان ستادی مخابرات منطقه لرستان به جهت همکاری صمیمانه مدیر مخابرات منطقه و همکاران گرانقدر در آن مجموعه با جهادگران عرصه مقدس مدرسه سازی در خصوص تامین ارتباطات پایدار ویدئو کنفرانس،به ویژه در برگزاری آیین افتتاح همزمان ۹۵۰ فضای آموزشی کشور در دهه فجر ۱۴۰۲ از زحمات آنها با اهدای لوح ، تقدیر و تشکر کرد.

یونس بهاروند ایرانیا با بیان اینکه توسعه مخابرات موجب پیشرفت جامعه می‌شود، گفت:صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات از مولفه های اصلی و مهم رشد و شکوفایی کشور در عرصه های مختلف است.

وی افزود:ارتباطات در عصر کنونی اساس هر نوع پیشرفت و توسعه را تشکیل می دهد و به برکت انقلاب اسلامی، کشورمان و به تبع استان لرستان در این حوزه پیشرفت های قابل توجهی داشته و قابل قیاس با قبل نبوده و مخابرات استان نیز در دولت سیزدهم و مردمی عملکرد درخشانی داشته و جز دستگاه های برتر است.

مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیزات مدارس لرستان خاطرنشان کرد که همکاری مدیر مخابرات منطقه لرستان و همکاران گرانقدر این مجموعه نشان از حسن تدبیر ،برنامه ریزی منسجم،سازماندهی موثر و مدیریت ارزشمند آن مجموعه دارد.

نبی اله شمسی فر، مدیر مخابرات منطقه لرستان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد و وضعیت مخابرات منطقه لرستان، بر ضرورت حمایت همه جانبه نهادهای حاکمیتی از شرکت مخابرات ایران در پیاده سازی طرح های مهم ارتباطی منطقه لرستان به خصوص توسعه فیبر نوری استان تاکید کرد.

وی ضمن تشکر از حسن نظر مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان و نگرش مثبت کی به فناوری ارتباطات و مخابرات در توسعه استان گفت:مخابرات استان تمام تلاش خود را نموده که با استفاده از تمام ظرفیت های موجود و بکارگیری پتانسیل های کشوری و استانی نسبت به ارتقا زیرساخت های مخابراتی و ارتباطی استان با وجود همه تنگناها و شرایط خاص جغرافیایی استان و کاستی های گذشته اقدام نماید که با لطف خدا تلاش همکاران این مهم در این حوزه محقق شده و تلاش می کنیم که این روند با شتاب بیشتر و بهتر از قبل ادامه یابد.

وی افزود:با همکاری دستگاه های مرتبط شامل اداره کل نوسازی مدارس ، اداره کل آموزش و پرورش،استانداری، برنامه و بودجه و با استفاده از ظرفیت های پیش رو بحث اتصال مدارس به شبکه های نوین فیبرنوری FTTH برای دستیابی به هوشمندسازی مدارس و بستر سازی انتخابات الکترونیکی که عمدتا مدارس بعنوان شعب مورد استفاده قرار می گیرند پیگیری و اقدام شود.

گفتنی است، در این مراسم با اهدای لوح سپاس از” نبی اله شمسی فر” مدیر منطقه،”یوسف بهاروند” ریاست اداره فناوری اطلاعات،” آرش خدایاری”،”حسین احمدی” و ” شهریار جایدری” تقدیر بعمل آمد.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top