دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از دسترسی ۱۰۷ خانوار از مناطق روستایی شهرستان بروجرد به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

مجتبی صارمی امروز، ۱۹ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: توجه به مناطق محروم و روستایی یکی از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم است.

وی ادامه داد: اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در همین راستا اقدام لازم را جهت تأمین و تکمیل پوشش ارتباطی روستاهای فاقد این امکان و تکنولوژی در سطح استان را از طریق احداث سایت جدید و یا ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موجود در دست اقدام دارد.

صارمی بیان کرد: با احداث سایت جدید ارتباطی همراه اول در روستای فخرآباد بالا از توابع شهرستان بروجرد که روستای قپانوری را نیز تحت پوشش ارتباطی قرار می‌دهد از محل اعتبار توسعه روستایی وزارت ارتباطات در قالب همین طرح که با تلاش همکاران اپراتور همراه اول انجام گرفته است ۱۰۷ خانوار با پوشش جمعیتی ۳۱۲ نفر اهالی این روستا از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: این مهم می‌تواند در جهت رفاه حال مردم و دسترسی به خدمات الکترونیکی و همچنین توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و عمران و آبادانی منطقه نقش بسیار مهمی ایفا کند.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top