دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان رسالت خطیر هنرمندان و اصحاب رسانه و قلم را در شرایط کنونی روشنگری و آگاهی بخشی نسبت به مظلومیت مردم فلسطین و رسوایی جنایات رژیم اسرائیل و آمریکا دانست.

به گزارش افلاک، در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی و مساجد شهرستان ازنا ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع اظهار کرد: شهرستان ازنا دارای مشاهیر و مفاخر بزرگی است که در دانش، فرهنگ و ادب زبانزد است.

وی ضمن اشاره به وقایع اخیر در فلسطین اشغالی، به رسالت هنرمندان در انتقال، ثبت و روشنگری جنایات رژیم صهیونیستی اشاره و افزود: این روزها شاهد ظلم و قساوت عجیب و کم سابقه‌ای در تاریخ از سوی رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین هستیم؛امروز رسالت آگاهی‌ بخشی و ایفای تکلیف بر دوش تمام اشخاصی است که خداوند به آنها استعداد، توانایی و ذوق هنری عنایت کرده است.

روانشاد با بیان اینکه رسالت هنرمندان و رسانه‌ها دفاع از حق و آگاهی‌ بخشی و تنویر افکار عمومی نسبت اتفاقات و وقایع است،اظهار کرد: هیچ انسان با انصاف و دارای وجدان بیداری در جهان نیست که جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین را محکوم نکند؛ و جنایت و کشتار صهیونیست‌ها را هنرمندان باید با تولید آثار فاخر خود این حقیقت و ظلم علیه مردم مظلوم غزه را تبیین کنند.

روانشاد در بخش دیگری در صحبت‌های خود ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید آوینی گفت: با توجه به اینکه در آستانه هفته هنر انقلاب قرار داریم برنامه‌های امسال با محوریت غزه و فلسطین برگزار خواهند شد‌.

وی با بیان این‌که هنر انقلابی اوج مراتب هنری و بر تمام جنبه‌های فردی و اجتماعی انسان‌ها موثر است، گفت:هنر انقلابی با حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، توجه ویژه‌ای بر امیدبخشی، عدالت‌جویی و روشنگری دارد.

روانشاد با بیان این‌که هنر انقلابی فقط محدود به مناسبت‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیست، تأکید کرد: با شرایط امروز جامعه بشری به این‌گونه هنر که به مباحث امنیت ملی، فرهنگ ایثار و شهادت و شهدای مدافع حرم، می‌پردازد، بیشتر نیاز دارد و با توجه به بحران‌هایی که در منطقه وجود دارد، باید این بحران‌ها را با هنر انقلاب تبدیل به فرصتی کنیم و هنرمند با خلق اثری تاثیرگذار، به روشنگری جامعه کمک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برای شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top