دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از اجرای طرح جامع گردشگری پارک جنگلی مخملکوه توسط سرمایه گذار بخش خصوصی خبر داد.
 

به گزارش افلاک، پیام عالیخانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:این مجموعه چند سالیست که احاله مدیریت شده و در اختیار بخش خصوصی است هر چند طرح جامع گردشگری این مجموعه تهیه شده و توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در حال اجراست و طبعا مجری این طرح که در حقیقت مدیر مجموعه است بایستی پاسخگوی کم وکاستی ها باشد.

وی با اشاره به اینکه، نقش اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یک نقش نظارتی است و این وظیفه با اعمال نظارت و ارائه اخطارهای کتبی به مجری مبنی بر فسخ قرار داد منعقده انجام شده، خاطرنشان کرد: مجری پروژه، مکلف به رعایت زمان بندی اجرای طرح مربوطه است.

عالیخانی ضمن تقدیر و تشکر از حساسیت بجا و دلسوزانه مدیر خبرگزاری خبرآنلاین در لرستان تصریح کرد:طرح جامع گردشگری مجموعه پارک جنگلی مخملکوه توسط مجری بخش خصوصی در حال اجراست و چشم انداز روشنی برای این مجموعه در سال های آتی متصور است که امیدواریم با مشارکت مردم به یکی از قطب های گردشگری کشور مبدل شود.

وی در این راستا، گریزی به یک سری مشکلات زیرساختی مجموعه از جمله تامین آب و برق و ضرورت همکاری بخش های مرتبط برای رفع مشکلات زد و افزود: یک مجموعه از سرویس های بهداشتی مورد گزارش، مرمت و بازسازی شده و در ایام تعطیلات نوروزی مورد استفاده قرار گرفت و امیدواریم با اجرای طرح مدیریتی مورد نظر شاهد تامین کامل زیرساخت های مورد نیاز در شان مردم عزیز باشیم.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top