دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان از اعزام بیش از سه هزار دانش‌آموز زیارت اولی به مشهد خبر داد.
 

به گزارش افلاک، سردار نعمت الله باقری در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان استان، حوزه آموزش را یکی از اولویت‌های مورد توجه سپاه دانست و اظهار کرد: پایه و اساس آینده کشور آموزش و پرورش است و باید بیشتر از گذشته به این نهاد توجه شود.

وی با بیان اینکه سپاه استان در نظر دارد دانش آموزان زیارت اولی را به مشهد مقدس در سال جاری اعزام کند، افزود: برای سال جاری بیش از سه هزار دانش آموز زیارت اولی را به مشهد اعزام می کنیم وهمچنین هزار نفر دیگر را به اردوهای برون استانی و دیگر مناطق تفریحی کشور در قالب اردو خواهیم برد که تمام هزینه آن به عهده سپاه استان خواهد بود.

باقری به ضرورت احیای اردوهای تابستانه اشاره کرد و اظهار داشت:باید برنامه‌ریزی شود تا دانش آموزان در اردوهای یک روزه درون استانی با توجه به ظرفیت‌های گردشگری استان شرکت کنند و در آنجا برنامه‌های تفریحی فرهنگی و ورزشی برای آنها برگزار کنیم.

وی به اردوهای راهیان پیشرفت بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش هم اشاره کرد و تصریح کرد:باید با هم افزایی و وحدت رویه در یک قالب این اردوها بصورت منظم تر و با برنامه ریزی بهتری برگزار شود.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان هم در این جلسه با تسلیت شهادت جمعی از فرماندهان و پاسداران سپاه قدس در حمله هوایی رژیم فاسق صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه، به برخی فعالیت‌های انجام شده در حوزه بسیج آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت:خوشبختانه روحیه بسیجی در آموزش و پرورش حاکم شده است و فعالیت‌های خوبی انجام شده است که برگزاری نشست‌های جهاد تبیین برای ۱۰ هزار فرهنگی در سطح استان، اعزام ۷ هزار دانش آموز و حدود ۳ هزارفرهنگی به راهیان نور، برگزاری یادواره شهدای معلم و دانش آموز در سطح استان توانمند سازی ۷۰۰ دبیر آمادگی دفاعی از جمله این فعالیت هاست.

رضا عزتی با بیان اینکه آموزش و پرورش آمادگی کامل دارد تا برنامه‌های مشترک سپاه و آموزش و پرورش را به نحو احسن انجام دهند، افزود: درهفته معلم علاوه بر تجلیل از معلمان نمونه، از معلمان بسیجی و ایثارگر تجلیل خواهد شد.

وی همچنین به آمادگی فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور پرشور در روز جهانی قدس اشاره کرد.

چگونگی برگزاری برنامه های هفته معلم، اجرای برنامه‌های محوری بسیج فرهنگیان، پویش روز جهانی قدس، اجرای طرح‌های تربیتی در سطح
مدارس، برگزاری همایش روزه اولی ها و چند موضوع دیگر از بحث های صورت گرفته در این نشست بود.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top