دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: میزبانی مسابقات فیتنس چلنج دستاوردی مهم برای ورزش استان بود.

به گزارش افلاک ،سید آرش قیاسیان در مراسم تجلیل از قهرمانان هیات بدنسازی و پرورش اندام لرستان که در اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه شاهد نتایج خوبی از طرف هیات پرورش اندام استان بوده این به‌طوری‌که ورزشکاران این رشته در هردو دو بخش بانوان و آقایان در سطوح جهانی بین‌المللی و کشوری کسب مقام کرده‌اند.

وی میزبانی مسابقات فیتنس چلنج در لرستان را دستاوردی مهم عنوان کرد و افزود: به‌زعم وزارت ورزش و فدراسیون پرورش اندام یکی از بهترین میزبانی‌ها بود که در استان رقم خورد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: همچنین در حال رایزنی برای کسب میزبانی یکی از مسابقات پرورش اندام در استان هستیم که این رویداد ورزشی به مناسبت کنگره شهدا در استان برگزار خواهد شد.

قیاسیان از ثبت ۱۴۰۰ باشگاه ورزشی در استان خبر داد و گفت: بخش اعظمی از این باشگاه‌ها با مدیریت هیات پرورش اندام در استان فعال هستند.

وی با اشاره به نقش باشگاه‌های خصوصی در حوزه اقتصاد خاطرنشان کرد: به‌طور میانگین ۳۵۰۰ نفر در این باشگاه‌های ورزشی مشغول به کار هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه رشته بدنسازی یک رشته مکمل برای همه رشته‌های ورزشی است، اضافه کرد: لازم است که بعد همگانی ورزش بدنسازی در سطح مناطق، محلات مختلف شهرها و روستاها بیشتر توسعه یابد.

قیاسیان با تأکید بر لزوم توجه به دغدغه‌های هیات پرورش اندام استان در تمام شهرستان‌ها، گفت: با برنامه‌ریزی‌های مدون در تلاش هستیم با توسعه و تقویت هرچه بیشتر ورزش بدنسازی هم نشاط اجتماعی را در جامعه تزریق کنیم و هم با کسب میزبانی‌های مختلف بتوانیم در حوزه قهرمانی رشد کنیم.

وی بر لزوم توجه هرچه بیشتر به موضوع آموزش و استعدادیابی در این رشته تأکید کرد.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top