دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

 

به گزارش پایگاه خبری افلاک ورزشی پس از آنکه ترمیم کابینه استاندار با برکناری مدیرکل ثبت احوال آغاز شد کمتر کسی فکر می کرد که ترمیم کابینه هوشنگ بازوند اینقدر آهنگ پرشتابی به خود بگیرد و دامان بسیاری از حوزه های مدیریتی لرستان و همچنین فرمانداری ها را بگیرد اما این ترمیم که بیشتر به یک خانه تکانی در عرصه مدیریت شبیه تر بود تا یک ترمیم سطحی رفته رفته به اهداف پیش بینی شده استاندار لرستان دست یافته و احتمالا در روزهای آتی باید شاهد تغیراتی مهم تر باشیم .
پیش از این مدیران کل ثبت احوال،میراث فرهنگی،منابع طبیعی،صنعت ،معدن و تجارت،تعاون روستایی و فرمانداران دلفان،الشتر،دوره چگنی،پلدختر و در جدیدترین اقدام مدیرکل بهزیستی لرستان جای خود را به نیروهای تازه نفس تری داده اند تا کمربند میانی مدیریت دولت در استان در آستانه انتخابات اسفند ۹۴محکم شده و حداقل منتقدین عملکرد استاندار فشارهایشان بر روی هوشنگ بازوند کم حجم تر از دیروز شود.
بر پایه این گزارش همانگونه که پیش از این بلوطستان به طور دقیق تغیرات در سطوح مدیریتی لرستان را پیش بینی کرده بود ترمیم کابینه به معرفی اسدالله حیدری مدیرکل جدید و اصلاح طلب بهزیستی استان ختم نخواهد شد و احتمالا این ترمیم و یا به عبارتی بهتر تغیر دامنه اش وسیع تر خواهد بود و در برگ ریزان پاییز مدیریت میانی باید منتظر تغیری بزرگ بود که فضای سیاسی لرستان را تحت شعاع قرار خواهد داد.
این تغیر در حوزه ایی رخ خواهد داد که پیش از این عملکردش با واکنش های متفاوت اصلاح طلبان شاخص لرستان مواجه شده بود و تغیر این شخص تمامی فشارها را از روی شانه هوشنگ بازوند مدیرارشد دولت تدبیر و امید در لرستان برخواهد داشت.
همایون عمودی زاده طبق پیش بینی بلوطستان جای خود را به حیدری معاون سیروس کاظمی مدیرکل بهزیستی لرستان در دوران اصلاحات داد تا این فرد اصالتا کوهدشتی از امروز سه شنبه رسما سکان مدیریت بهزیستی را برعهده گرفت.

منبع :افلاکستان

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

دیدگاه‌ها  

0 #1 امرایی 1394-07-29 22:41
دوست عزیز درتعجبم چرا درحالیکه صبروطاقت پرسنل شریف بهزیستی استان از رکودوضعف مدیرت قبلی تاب شده بود پس ازدوسال تغییر بجا امادیرهنگام مدیریت بهزیستی استان را پرشتاب خواندید.همچنین این تغییر راتماما"سیاسی خواندید.البته حق دارید شما که کارمند بهزیستی نبودید تا از چگونگی امر باخبر باشید.بعرض می رشاند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

Back to Top