به گزارش افلاک ،حمیدرضا کرموند اظهار کرد: در فروردین ماه سال جاری نزدیک به ۴۱ هزار مشترک با سامانه ۱۲۲ تماس گرفتهاند که در نوع خود یک رکورد محسوب میشود.
وی با بیان اینکه این موضوع بیانگر آن است که سامانه ۱۲۲ در بین مردم استان نهادینه شده و مشترکین میتوانند همافزایی بیشتری با این سامانه داشته باشند، افزود: خرسندیم که این میزان تماس با سامانه ۱۲۲ برقرار شده البته ما نیز سامانه را به شدت فعالتر کرده و سیستم آن را ارتقاء دادهایم و از همه تجهیزات و امکانات شرکت برای این امر استفاده نمودهایم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه شیفتهای سامانه را فعالتر نموده و اپراتورهای سامانه را آموزش پیشرفتهتری دادهایم، تصریح کرد: از هم استانیهای عزیز تقاضامندیم همچنان ارتباط خود را با این سامانه حفظ نمایند، به خصوص در حال حاضر که ویروس کرونا به شکلهای جهش یافته گوناگون در کشور شیوع پیدا کرده است بهتر است که مراجعات حضوری کمتر شده و همه درخواستهای خود در حوزه آب و فاضلاب را از طریق این سامانه پیگیری نمایند.
کرموند خاطرنشان کرد: درخواست مشترکین با ارسال کد رهگیری به تلفن همراه پیگیری میشود.