دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

حاج علی دولتشاهی خیر ورزشی واقتصادی که خدمات ارزنده وی در عرصه های مختلف وکمک به توسعه اقتصادی وورزشی تا سالها از اذهان پاک نمی شود در ادامه فعالیت های عام المنفعه با توجه به مشکلات دختر بچه فلج شده برای درمان وی قول مساعد برای درمان وی داد.

 به گزارش اختصاصی خبرنگار افلاک ورزشی ،کیانا دارابی دختر ۶ ساله خرم‌آبادی بر اثر تزریق آمپول پنی‌سیلین در 26 بهمن 1393 فلج شد و اکنون خانواده‌اش برای هزینه‌های درمان او با مشکلات مالی فراوانی مواجه شده‌اند و علی‌رغم این که چند شب قبل اخبار 20:30 شبکه دوم سیما نیز به آن پرداخت و رسانه‌های مختلف نیز این موضوع را منعکس کردند، گویا مشکلات این کودک و خانواده‌اش همچنان پابرجاست . 

پدر كيانا بعد از گذشت 8 ماه از آن حادثه پيگير درمان فرزندش شد و براي تامين هزينه درمان تمام وسايل منزلش را فروخت ولي در اين ميان هيچكدام از ادارات مسئول كمكي به وي نكردند تا اينكه پدر اين خانواده مجبور شد به نشانه اعتراض چادري را در جلوي تامين اجتماعي استان در داخل خيابان برپاكند . اين خبر به سرعت در ميان مردم خرم آباد پيچيد و  اصحاب رسانه استان هم اين موضوع را بخوبي منعكس كردند . 

اين خبر در فضاي مجازي هم بازتاب داشت و احساسات شهروندان را برانگيخت و هركدام به نوعي با كيانا و خانواده او ابراز همدردي كردند . در اين ميان پيگيري يكي از دوستان و فعالان اجتماعي نتيجه داد و با تماسي كه ايشان با حاج علي دولتشاهي خير لرستاني برقرار كرد ، ضمن تشريح ماجرا خواستار كمك به كيانا و خانواده او شد كه حاج علي دولتشاهي ضمن ابراز تاسف براي حادثه پيش آمده براي اين هموطن لرستاني  قول مساعد داد ظرف چند روز آينده كه به خرم آباد بيايند از نزديك با اين خانواده ديدار كرده و با تمام توان در رفع مشكل مالي اين خانواده و پيگيري درمان كيانا مساعدت نمايند .

پايگاه اطلاع رساني افلاك ورزشي ضمن قدرنهادن به احساسات پاك همشهريان در همدردي با خانواده كيانا و همكاران رسانه اي كه در انعكاس اين حادثه به خوبي به وظيفه انساني خود عمل كردند خواستار رسيدگي مسئولان به اين حادثه شد تا در آينده اينچنين اتفاق ناگواري براي ديگر هموطنان پيش نيايد .

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

دیدگاه‌ها  

0 #4 حمزه فرد 1394-09-23 19:04
بإسلام تشكر وقدرداني از جناب آقاي حاج علي دولتشاهي خير بزرك لرستاني انشالله درپناه خداوند باشد
باز اين هم يكي ديگه از كمك هاي حاج علي دولتشاهي خدا بهش عوض خير بده
خدا هم دست شفا به اين دختر بچه بكشد انشالله
نقل قول کردن
+1 #3 123 1394-07-29 10:36
مگه دولتشاهی دکتره :P ؟
کمک نامحسوس کمکه نه داد بزنی کمک کنی
بازم خوبه از پول بیت المال به خود بیت المال کمک کنه
نقل قول کردن
+8 #2 هیربد 1394-07-15 13:12
اینشاالا که این بچه بمرور زمان خوب میشود در صورتیکه به نخاع لطمه وارد نشده باشد اینشاالا به حال سلامتی برمیگردد توکل کنید به خداوند
نقل قول کردن
+8 #1 میرزاسبزواری 1394-07-15 12:11
خداوندنگهدارتمام کسانی باشه که سعی میکنندمشکلات همچین خانواده هایی رابرطرف کنن .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

Back to Top