×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 889

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي لرستان از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با نشان و برند سازی برای مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان خبر داد.

 به گزارش افلاک ورزشی، بختيار رازاني اظهار داشت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ترویج مصرف محصولات داخلی و همچنین بالا بردن کیفیت کالا یک دوره آموزشی در حوزه برند و برند سازی جهت صنعتگران و تولیدکنندگان کالا برگزار شد.

وی گفت: برندسازی گستره وسیعی از فعالیت‌های یک بنگاه اقتصادی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... را شامل می‌شود و مفهوم آن بسیار وسیع‌تر از نام تجاری یا لوگوی یک شرکت است.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان اضافه کرد: در این دوره آموزشی مواردی همچون مروری کلی بر معنا شناسی برند(نمانام) و برندینگ ، نقش نام تجاری در توسعه بازار، اهمیت و ارزش نام تجاری، مولفه هاي مقبوليت نشان تجاري، هویت برند، ابعاد هویت برند، فرايند مديريت نشان تجاري، استراتژی های ارتقای برند و تدوین استراتژی برند مطرح شد.

بختیار رازانی تصریح کرد: ماندگاری کیفیت در تولید کالا، بنیادی‌ترین اصل برندسازی و دانش برندینگ است که فعالان اقتصادی گاه از آن غافل می‌شوند.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری این دوره آموزشی 16 ساعت بود، افزود: از ابتدای سال تاکنون 30 دوره آموزشی توسط این شرکت جهت مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی در حوزه های مدیریتی، مهارتی و کارشناسی برگزار شده است.

بختیار رازانی در ادامه بیان داشت: در این دوره آموزشی از اساتید مجرب استفاده و جزوات و متون آموزشی به تعداد لازم ارایه و در پایان به شرکت کنندگان که تعداد 34 نفر بودند گواهی پایان دوره اهداء شد.