دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

گردهمایی فرماندهان پایگاه های مقاومت مخابرات استان و اعضای شورای پایگاه  مقاومت شهید قندی مخابرات منطقه لرستان به منظور اجرای برنامه های دهه مبارک فجر و  برگزاری راهپیمایی با شکوه 22 بهمن ماه و آمادگی و حضور پر شور در انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور مهندس قاسمی مدیر مخابرات منطقه لرستان، مهندس شمسی فر معاون شبکه، مهندس حمیدی کیا فرمانده پایگاه مقاومت شهید قندی و اعضای شورای پایگاه مقاومت شهید قندی برگزار شد.  

در این جلسه مهندس قاسمی، مدیرمخابرات منطقه لرستان ضمن تبریک فرا رسیدن  ایام الله دهه مبار ک فجر اظهار داشت : به فرموده مقام معظم رهبری سازماندهی بسیج، یکی از نوآوری‌های امام  (ره) بود.

وی افزود: آرامش جامعه درسایه ی پیروی از فرامین مقام معظم رهبری وفعالیتهای هماهنگ با روحیه بسیجی  است و بر پیشبرد فعالیتهای بسیج در راستای اهداف انقلاب اسلامی تاکید نمود.

مدیر مخابرات منطقه لرستان  همچنین بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی  در شعب اخذ رأی شهرستان تاکید کرد و گفت:  روز انتخابات مجلس شورای اسلامی  برای خانواده مخابرات یک روز بسیار مهم می باشد و بر لزوم پایداری ارتباطات و ایجاد  زیرساخت‌های لازم اینترنتی در شعب اخذ رأی توسط تاکید نمود.

در ادامه  این جلسه مهندس قاسمی، مدیر مخابرات منطقه لرستان با قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه پایگاه مقاومت منطقه به تشریح وضعیت جایگاه  مخابرات منطقه لرستان  در سطح کشور  پرداختند.

ایشان در پایان از زحمات بسیجیان و فرمانده پایگاه مقاومت تشکر نمود و اظهار داشت همه همکاران ما در مجموعه مخابرات لرستان با رویه بسیجی وار تمام توان و تلاش خو را برای ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به هم استانیهای ارجمند بکار می گیرند.

در ادامه مهندس حمیدی کیا، فرمانده پایگاه مقاومت شهید قندی به برنامه های پایگاه مقاومت در دهه مبارک فجر پرداخت و گزارشی از عملکرد پایگاه منطقه ارائه کرد و اعضای شورای پایگاه در این جلسه مسایل و راهبردهای بسیج مخابرات منطقه را  مورد بحث و بررسی قرار دادند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top