دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

فرمانده انتظامی لرستان گفت: یکی از اولویت های فرماندهی انتظامی استان لرستان در سال اقصاد مقاومتی تولید اشتغال مبارزه ی قاطع با قاچاق کالا می باشد.

به گزارش افلاک، سردار مهدیان نسب در جمع خبرنگاران بیان کرد: در ۴۸ ساعت گذشته توسط پلیس اگاهی استان سه باند تهیه ی قاچاق کالا که از جنوب کشور به مرکز در حال حرکت بودند منهدم شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این کالاها پنجاه میلیارد است، افزود: تور فرمانده ی انتظامی استان در سطح استان گسترده شده است، همه ی کلانتری ها و پاسگاه های ما در مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یک اولویت اصلی مصمم هستند.

مهدیان نسب ادامه داد: در ۹ ماهه ی نخست سال ۹۶ در مقایسه با سال گذشته ۷۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کرده ایم و ۶۳ باند بزرگ و کوچک منهدم شده و انشاالله  این مبارزه با جدیت هم در مجور های موصلاتی هم در سطح عرض بیشتر به صورت جدی پیگیری می شود.


فرمانده انتظامی لرستان گفت: با توجه به اینکه استان لرستان یک شریان حیاتی اصلی جنوب از بندر به مرکز کشور و به غرب و شمال کشور است با جدیت در مبارره با قاچاق کالا برنامه ریزی کرده ایم و به صورت حرفه ای و پیش دستانه و هم به صورت انتظامی وضعیت بهتری خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: کالاهای کشف شده قاچاق شامل لوازم خانگی ابزار صنعتی و وسایل مورد نیاز در حوزه های آزمایشگاهی هستند که همه ی آنها قاچاق هستند و شامل دو کانتینر در پلدختر و هفت کامیون دیگر که دو باند بودند در پلیس راه پل زال توقیف شد.

این مقام انتظامی افزود: ما باید از مبدا نظارتمان بیشتر باشد تا قبل رسیدن به مقصد شاید بتوانیم بخشی از کالا را کشف کنیم اما اگر در مبدا نظارت بیشتر باشد قطعا نمی توانند کالای قاچاق را به سمت مرکز کشور هدایت کنند.



مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top