دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از احداث چهار باب پاسگاه حفاظتی در شهرستان‌های سلسله، پلدختر، الیگودرز و کوهدشت خبر داد.

شیرزاد نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار افلاک اظهار کرد: اعتبارات طرح‌های استانی در سال 1396 به میزان 115.9 میلیارد ریال بوده که معادل 50 درصد کل اعتبارات اداره کل در سال 1396 است.

وی اضافه کرد: 18 طرح و 66 پروژه از محل این اعتبارات اجرایی شده که حجم عملیات اجرایی براساس پروژه‌ها شامل طرح حفاظت از جنگل‌ها و مراتع کشور با 11 پروژه اجرایی است که منجر به نظارت بر دو میلیون و 100 هزار هکتار عرصه منابع طبیعی استان شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با اشاره به اینکه طرح جنگل‌کاری و توسعه فضای سبز با 11 پروژه اجرایی و 6774 هکتار عملیات جنگل‌کاری و مراقبت و نگهداری انجام شده است.

این مسئول عنوان کرد: طرح اصلاح و احیای مراتع با 11 پروژه اجرایی و نوزده هزار هکتار عملیات اصلاحی مراتع، طرح اصلاح و کاربری اراضی با هشت پروژه اجرایی 697 هکتار عملیات اجرایی، طرح اجرای پخش سیلاب و بهره‌برداری از رواناب‌های سطحی با سه پروژه اجرایی و 285 هکتار عملیات اجرایی،  طرح مطالعات تفصیلی با یک پروژه اجرایی و 3000 هکتار مطالعات در دست اقدام، طرح آبخیزداری و پیشگیری مهار سیلاب با پنج پروژه اجرایی و 558 هکتار عملیات اجرایی، طرح ایجاد تاسیسات تفریحی و سیاحتی گردشگری در پارک‌های جنگلی استان با 2 پروژه اجرایی و 505 هکتار عملیات اجرایی از دیگر پروژه‎هاست.

وی بیان کرد: اجرای عملیات مراقبت و نگهداری در مجتمع بام لرستان به میزان 700 هکتار، خرید تجهیزات گروه‌های اطفا حریق به میزان 6000 میلیارد ریال، خرید تجهیزات اداری به میزان 1000 میلیارد ریال، احداث ساختمان اداری شهرستان‌های کوهدشت، نورآباد، بروجرد و خرم‌آباد با اعتبار 7250 میلیارد ریال و احداث چهار باب پاسگاه حفاظتی در شهرستان‌های سلسله، پلدختر، الیگودرز و کوهدشت با اعتبار 2000 میلیارد ریال در سطح 240 مترمربع از دیگر پروژه‌های سال 96 در این اداره کل بوده است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top