دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از تشکیل کمیته کاهش هدر رفت آب در این شرکت خبر داد.

 به گزارش افلاک، بختیار رازانی اظهار کرد: با بررسی به عمل آمده در سه شهرک از مجموع 21 شهرک و نواحی صنعتی مصوب و موجود در استان نشان می‌دهد که 54 درصد آب استخراج شده از منابع آبی این شهرک‌ها به اشکال مختلف هدر می‌رود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان تصریح کرد: در این راستا کمیته‌ای متشکل از معاونت فنی شرکت، نماینده حقوقی، مدیربرنامه‌ریزی و مدیران شهرک‌ها به عنوان کمیته هدر رفت آب در این شرکت ایجاد شد. این کمیته با هدف شناسایی عوامل هدر رفت و ارائه راه‌کارهای مناسب برای کاهش این مشکل تشکیل شده است.

وی گفت: این مهم گرچه گامی نخست از پیمودن مسیر طولانی و پر پیچ و خم کاهش هدر رفت آب به شمار می‌رود  ولی با توجه به وضعیت بحرانی آب کشور همت تمامی مسئولین و واحدهای صنعتی را می‌طلبد.

رازانی عنوان کرد: قسمت اعظم هدر رفت آب مربوط به خطوط انتقال و شبکه آب و مخازن بوده که اقدامات لازم به منظور رفع نشتی‌ها انجام شده و قسمتی مربوط به انشعابات غیر مجاز است که از طریق اطلاع رسانی و در صورت عدم اقدام از طریق مراجع قضایی پیگیر رفع این مشکل هستیم.

وی اضافه کرد: به امید روزی که مردم شایسته ایران همانند کشورهای توسعه یافته از تمامی منابع کشور به بهترین نحو استفاده کنند تا نسل‌های بعدی دچار فقدان و کمبود نشوند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top