دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از تثبیت بیش از 7000 فرصت شغلی در لرستان خبر داد.

به گزارش افلاک، علی آشتاب از بررسی و حمایت تعداد 43 واحد کارگری در کمیته استانی حمایت از واحدهای مشکل‌دار لرستان خبر داد.

وی با اشاره به حمایت و رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و کارگری استان اظهار کرد: در راستای اهداف وزارت متبوع مبنی بر حفظ و صیانت از نیروی کار و اشتغال موجود، یکی از مهمترین رسالت این اداره کل، شناسایی بموقع مشکلات واحدهای کارگری و پیگیری بهنگام برای رفع و حمایت از این واحدهاست.

آشتاب در ادامه افزود: در این راستا در 9 ماهه سالجاری 19 جلسه کمیته استانی حمایت از واحدهای مشکل‌دار تشکیل و بیش از 7000 فرصت شغلی در استان تثبیت شده است.

وی به احصای واحدهای نیمه فعال و دارای مشکل استان اشاره و تاکید کرد: باید با برگزاری جلسات کارشناسی و هدفمند برای فعال شدن این واحدها و ایجاد اشتغال پایدار تلاش کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: تخصیص سرمایه در گردش، استمهال بدهی، بخشودگی جرایم و تقسیط مجدد وام‌های بانکی، مالیات و دارایی، جلوگیری از قطع برق، مشکلات مرتبط با محیط زیست و موضوعات مربوط به شرکت شهرک های صنعتی از مهمترین مسائل این واحدها بوده که در 9 ماهه سال 96 انجام شده است.
انتهای پیام

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top