دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

فرماندار سلسله گفت: امکانات بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان مستعمل بوده و در شان بیماران نیست.

به گزارش افلاک، قدرت‌الله فلاح‌نژاد در جلسه بررسی و رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان سلسله که با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، با اشاره به مشکلات فراوان این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) سلسله با مشکلات و کمبود امکانات بسیاری مواجه است و متاسفانه 10 درصد مریض های وارد شده به بیمارستان به دلیل کمبود پزشک متخصص و کمبود امکانات به شهر دیگری اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه امکانات بیمارستان مستعمل بوده و در شان بیماران نیست، اضافه کرد: درمانگاه خیریه‌ای که با همت خیران قرار بود در محوطه بیمارستان احداث شود همچنان مانده و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی نیز از پیشرفت مناسبی برخوردار نیستند.

فرماندار سلسله با اشاره به رعایت عدالت در ارائه خدمات، خاطرنشان کرد: شهرستان سلسله با جمعیت 80 هزار نفری دارای یک بیمارستان 52 تختخوابی است که نیازمند متخصص در بخش‌های مختلف، تجهیز امکانات بیمارستانی از قبیل سونوگرافی، سی تی اسکن و ICU است.

وی بیان کرد: اقدامات خوبی در چند سال گذشته در حوزه بهداشت و سلامت در سطح کشور و استان افتاده و شاهد وضعیت مناسبی در این خصوص هستیم. انتظار می‌رود با همت دانشگاه علوم پزشکی و با تعامل و در نظر گرفتن عدالت شهرستانی گوشه‌ای از دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان را در سطح شهرستان سلسله نیز شاهد باشیم.
انتهای پیام

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top