دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: دلفان پایلوت اقتصاد مقاومتی است اما هنوز در شهرستان به نقطه مطلوبی نرسیدیم.

دکتر علی رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار افلاک اظهار کرد: مهم‌ترین راهکار برای رفع سکونت‌گاه‌ها و بافت‌های فرسوده در شهرستان دلفان تأمین بودجه است.

وی با بیان اینکه دلفان پایلوت اقتصاد مقاومتی است اما هنوز به نقطه مطلوبی در این راستا نرسیدیم، اظهار کرد: متأسفانه در چند ماه اخیر شاهد آمارسازی‌های مختلفی در حوزه اشتغال و کارآفرینی در استان بودیم.  نهایتاً به این نتیجه رسیدیم که آمارسازی شده و با توجه به اینکه دلفان پایلوت اقتصاد مقاومتی بوده کار چندانی انجام نشده است.

این نماینده مجلس بیان کرد: چندین جلسه با دکتر خادمی استاندار لرستان و وزیر کار و سایر وزرا داشتیم و امیدواریم به نتیجه‌ای که مردم انتظار دارند برسیم.

وی یادآور شد: براساس آمار غیررسمی در شهرستان دلفان 17 هزار فارغ‌التحصیل و در سلسله 11 هزار فارغ‌التحصیل از مقاطع کاردانی تا دکتری بیکار داریم که اکثر این افراد برای داشتن شغل به کلان‌شهرها مهاجرت کردند و بارها به دفترم در تهران مراجعات مکرر داشتند و حاضرند به دورترین نقطه کشور برای داشتن شغل بروند قطعاً دور شدن این افراد از خانواده منجر به بروز برخی آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top