دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: محور پل زال- خرم‌آباد رکورددار سرعت در استان است.

به گزارش افلاک، عارف امرایی با بیان اینکه در هشت ماهه امسال بیشترین تردد در محور خرم‌آباد- سه راهی چالانچولان با سه میلیون و ۴۱۸ هزار و ۹۲۷ وسیله نقلیه بوده است، اظهار کرد: این درحالیست که در مدت مشابه سال گذشته میزان تردد در این محور سه میلیون و ۷۰هزار و۱۷۴ تردد بوده و 11.35 درصد افزایش یافته است. 

وی افزود: همچنین در این مدت کمترین تردد در محور بیرانشهر- بروجرد با ۱۸۱هزار و ۸۸۹ وسیله نقلیه بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۶۱هزار و  ۸۱۸ تردد ثبت شده، رشدی برابر  ۱۲.۴۰درصد داشته است.

معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه محور پل زال- خرم‌آباد همچنان رکورددار سرعت در استان بوده و در هشت ماهه امسال محور پل زال- خرم‌آباد با ۹۲.۷ کیلومتر بر ساعت بیشترین سرعت را در بین محورهای لرستان به خود اختصاص داده است، گفت: سال گذشته نیز همین محور با ۹۸.۵ کیلومتر بر ساعت رکورددار سرعت در استان بوده، البته امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵.۸۸ درصد کاهش در سرعت وسایل نقلیه این محور را شاهد بودیم.

وی تاکید کرد: این آمار علاوه بر اینکه افزایش تردد در محورها در راستای هدف تبدیل لرستان به مقصد گردشگری بوده عملکرد مثبت مرکز مدیریت راه‌های استان و سامانه‌های هوشمند در سطح جاده‌ها و موفقیت دستگاه‌های ذیربط در امر فرهنگ‌سازی رانندگی ایمن را نیز روشن می‌سازد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top