دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از واجد شرایط بودن بیش از 7000 فارغ‌التحصیل لرستانی برای طرح کارورزی خبر داد.

رحمن قلاوند در گفت‌وگو با خبرنگار افلاک اظهار کرد: سند مهارت استان مبتنی بر هشت راهبرد و ۲۵ سیاست تدوین شده که 11 سرفصل و ۱۶۱ عنوان برنامه اجرایی را شامل می‌شود.

وی، هدف این سند را اجرای حداقل دو میلیون و ۹۰۴ هزار و ۲۹۴ نفر ساعت آموزش مهارتی در استان عنوان کرد و افزود: برای اجرای برنامه‌های این سند 120 میلیارد و ۷۰۵ میلیون ریال اعتبار در سطح ملی اختصاص یافته است.

قلاوند بیان کرد: راهبردهای سند شامل توسعه مشارکت ذی‌نفعان، فرهنگ مهارت‌آموزی و کارآفرینی، کیفیت‌بخشی به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، استانداردسازی و مهندسی مجدد ساختارها و روش‌ها است. همچنین توسعه و ارتقای نظام بهره‌وری، تقویت فرهنگ سازمانی، اعتقادی و ارزشی، توسعه و گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در راستای تحقق عدالت اجتماعی از دیگر اهداف این سند است.

وی با اشاره به عملکرد طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی استان گفت: حدود ۴۴۶ واحد پذیرنده استان ثبت‌نامی در سامانه بوده که برای ۹۴ مورد مجوز صادر شده است.

قلاوند خاطرنشان کرد: تعداد کل کارورزان استان ثبت نام شده در سیستم اداره کار 20 هزار و 7 نفر هستند که حدود ۷۳۲۲ نفر شرایط لازم کارورزی را دارند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top