دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: تنها 1200 مدرسه مقاوم در استان وجود دارد.

به گزارش افلاک، خدانظر دریکوند در جلسه هم‌اندیشی بسیج فرهنگیان با آموزش‌ و پرورش استان اظهار کرد: بیش از هشت میلیارد تومان بدهی به شرکت‌های خدماتی همانند آب و برق داریم و تنها 1200 مدرسه مقاوم در استان وجود دارد و 1050 مدرسه تخریبی و 680 مدرسه دیگر نیاز به مقاوم‌سازی دارد.

وی برچیده‌شدن مدارس کپری، خشتی و گلی در استان را دروغی محض عنوان و افزود: هنوز در استان مدارس کپری، خشتی و گلی وجود دارد و برچیده‌شدن این قبیل مدارس دروغی محض است.

دریکوند یادآور شد: تجهیزات هنرستان‌ها بسیار پائین و مربوط به سال‌های گذشته است، تنها 30 درصد دانش‌آموزان لرستانی به سمت هنرستان‌ها هدایت شدند که این آمار بسیار پائینی برای استان است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با بیان اینکه 1280 نفر پیش‌دبستانی داریم، خاطرنشان کرد: 200 نفر رای دیوان گرفتند و 400 نفر نیز سابقه خدمات آموزشی داشته و 5000 نفر دیگر عضو نهضت داریم که در مجموع 8000 نفر هستند.  80 درصد این افراد سنی بالای 40 سال دارند که کار مفید آن‌ها 10 سال است و لذا به کارگیری این افراد آسیب محسوب می‌شود. طی 15 سال ردیف‌های استخدامی حذف شده بودند.

دریکوند از مازاد نیرو در برخی شهرستان‌ها همانند کوهدشت، خرم‌آباد، پلدختر و الشتر خبر داد و افزود: با این حال در برخی شهرستان‌های دیگر مانند الیگودرز با کمبود نیرو مواجه هستیم و این نشان می‌دهد که در سال‌های گذشته ردیف‌های استخدامی درست توزیع نشده است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top