دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: شش ماهه امسال ۱۴درصد کاهش تلفات ناشی از تصادفات برون شهری در این لرستان محقق شده است.

به گزارش افلاک، طالبی در مراسم بهره‌برداری از ساختمان پایش تصویری پلیس راه استان لرستان، اظهار کرد: خوشبختانه استان لرستان جزو استان‌های خوشنام کشور در ایمنی جاده‌ای است به‌گونه‌ای که در شش ماهه امسال ۱۴درصد کاهش تلفات ناشی از تصادفات برون شهری در این استان محقق شده که نسبت به میانگین کشوری در وضعیت به مراتب بهتری قرار دارد.

طالبی با اشاره به مشخصات فنی ساختمان پایش تصویری پلیس راه استان لرستان افزود: براساس سیاست‌های سازمان راهداری و حمل و  نقل جاده‌ای در راستای تامین امنیت سفر، ساختمان جنبی قرارگاه پلیس راه استان در مساحت ۲۴۰متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۵۰میلیون تومان ساخته شده است.

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: از مهمترین کاربری‌های این پروژه می‌توان به پایش تصویری محورهای مواصلاتی استان از طریق دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های کنترل سرعت، کنترل و صدور دفترچه رانندگان به صورت آنلاین توسط پلیس اشاره کرد.

سردار شرفی، رئیس پلیس پیشگیری ناجا نیز در این مراسم با قدردانی از تعامل خوب سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با پلیس گفت: به روزرسانی شاخص‌های امنیت و دستیابی به امنیت پایدار در همه زمینه‌ها که از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب و همه مردم و مسئولان است در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه مسئله مدیریت ترافیک و کاهش تلفات انسانی از موضوعات مهم در نیروی انتظامی، وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است، گفت: افتتاح ساختمان پایش تصویری پلیس راه استان لرستان نمونه خوبی از تعامل بین بخشی است که درپی آن مردم از ایمنی بالاتری برخوردار و با آسودگی خاطر بیشتر سفر خواهند کرد.

علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان نیز گفت: پروژه ساختمان جنبی قرارگاه پلیس راه استان از محل اعتبارات ملی و با هدف افزایش ایمنی و کاهش تلفات ناشی از تصادفات احداث و تحویل پلیس راه اجرا شده است.

وی از پیشرفت ۷۰ درصدی پاسگاه پلیس راه پیش ساخته الیگودرز خبر داد و گفت: به زودی شاهد افتتاح این پروژه در استان لرستان خواهیم بود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top