دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان به حل مشکلات شرکت‌های پارسیلون، صدر فولاد و ماشین‌سازی تاکید کرد.

به گزارش افلاک، مهرداد غضنفری در جلسه کارگروه تولیدی و امور اقتصادی با اشاره به واحدهای تولیدی نیمه تعطیل استان اظهار کرد: هدف ما از بررسی مشکلات واحدها ادامه روند تولید و بازگشت به چرخه اقتصادی و ایجاد اشتغال است.


وی حل مشکلات شرکت‌های پارسیلون، صدر فولاد و ماشین سازی لرستان را ضروری دانست و افزود: برخی از مدیران واحدهای تولیدی توانایی استفاده از فرصت‌ها را ندارند و بدنبال حل موانع تولید نیستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به کل مطالبات شرکت پارسیلون بیان کرد: از سال ۷۸ مطالبات این شرکت محاسبه و جهت پرداخت به کنسرسیوم ابلاغ شده است. سهم بانک سپه از این میزان ٣٠ میلیارد ریال است که توسط بانک مذکور پرداخت شد.

وی با اشاره به مدیریت زمان از سوی دستگاه‌های اجرایی گفت: دستگاه‌های اجرایی اگر به موقع مشکلات را بررسی و عنوان کنند می‌توان در جهت رفع موانع و حل مشکلات واحدهای تولیدی راه‌حلی ارائه کرد اما متاسفانه با از دست دادن زمان مشکلات انباشته خواهند شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان با اشاره به تعیین تکلیف ماشین‎سازی لرستان اعلام کرد: سازمان صنعت معدن و تجارت باید علت اصلی ادامه ندادن روند تولید گروه سرمایه گذاری شرکت ماشین سازی خرم‌آباد را بررسی و به کارگروه اعلام کند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top