آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: رویکرد پلیس در اربعین حسینی(ع) باید بر اساس ایمنی و امنیت باشد.

به گزارش افلاک، سردار شرفی در بیست و سومین همایش استانی کوپ در فرماندهی انتظامی لرستان، اظهار کرد: بیکاری و فقر از شاخصه‎های ناامنی در جامعه است.


وی با بیان اینکه آشفتگی اجتماعی اگر از حالت معمول خارج شود امنیت عینی خدشه‎دار می‏‌شود، افزود: هیچ سازمانی به تنهایی نمی‎تواند امنیت را ایجاد کند؛ این مهم یک عزم جدی نیاز دارد.


رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه از ویژگی‎های نیروی انسانی، خدامحوری، جامعه محوری، خود سوختن و جامعه را ساختن است، تصریح کرد: فرماندهان باید رفتار گرا و انسان گرا باشند که این دو به جهت رساندن سازمان به هدف اصلی است.


سردار شرفی با بیان اینکه شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده‎های آنان آبروی نظام هستند و ما به آنان افتخار می‎کنیم، اضافه کرد: دشمن به دنبال مانور بر روی پرچمداران عدالت است لذا باید در این زمینه هوشیار و تیزبین باشیم.


وی رویکرد نیروی انتظامی در اربعین حسینی(ع) را ایمنی و امنیت دانست و خاطر نشان کرد: تمام طرح ریزی‎ها باید براساس این دو رویکرد باشد.


رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان از عملکرد فرماندهی انتظامی استان در نظارت بر اماکن عمومی، بانک‎ها و مساجد تقدیر و تشکر کرد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top